Gå til innhold

Level 19 Twink Tråd med liten, utdatert guide

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hasteadin er ganske arti.

Er også veldig fint med Blessing of freedom osv mot alle de hunter twinkene det kryr av i bg.

Men warrior har også en fin counter mot hunterne(charge+hamstring)

Warrior tror jeg ville gåt for vist jeg var deg, det har veldig sterk damage og tåler en fin mengde damage.

Lenke til kommentar

Vurderer å ta alten min (en level 11 troll hunter som har samlet støv en stund) og gjøre han om til en twinket level 19 i fremtiden, men har sett at mange av itemsene er BoP og i tillegg meget rare. Er det noen som har en twink guid eller forslag til twink items til en hunter som kanskje kan skaffes ved at man kjøper dem på AH eller er BoE slik at jeg kan få tak i dem på main og maile dem over til alten?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Heisann, vil gjerne vekke denne tråden. :)

Twinker warlock, level 14 nå. Har alt en caster kan bruke fra DM (tror jeg?), og lurer litt på hva som skjer nå. Skal jeg queste meg opp tiiiil 18 og gå SFK og håpe på drops eller hva?

Lenke til kommentar
Heisann, vil gjerne vekke denne tråden. :)

Twinker warlock, level 14 nå. Har alt en caster kan bruke fra DM (tror jeg?), og lurer litt på hva som skjer nå. Skal jeg queste meg opp tiiiil 18 og gå SFK og håpe på drops eller hva?

Må til WC for å få de imba shouldersene. Du får en quest fra siste bossen der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
kunne noen linket en god twinket hunter? har starta en ny orc hunter som skal twinke, om noen kunne sendt meg en liste over alt gear og enchants som er best, hadde satt veldig pris på det

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...;n=Venomstriker

Han sine gloves bytter du ut med http://www.wowhead.com/?item=10413. med 15 agi selvfølgelig.

resten av gearet er perfekt. Du kan fiske i evigheter for en 15 stam hat, men annbefaler deg å skippe dette. Du kan også skaffe arena grand master trinket. ( 800 dmg absorb) els.

Mener å huske det er et par gode støvler man kan fiske opp også.

Edit: guild masteren til venomstriker har trinket/head/boots i orden vetu. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...k&n=Hotwink

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar

Hvilke alternativer finnes det til headpiece

Har en rogue som som skal twinke litt halvseriøst.

Orker ikke fiske for hatten.

Fint om det finnes en headpiece som er boe,

da jeg har en 100 hp enchant i banken på en annen char.

tittet litt selv, men fant ikke noen annen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
Hvilke alternativer finnes det til headpiece

Har en rogue som som skal twinke litt halvseriøst.

Orker ikke fiske for hatten.

Fint om det finnes en headpiece som er boe,

da jeg har en 100 hp enchant i banken på en annen char.

tittet litt selv, men fant ikke noen annen.

Du kan lvl'e opp engineering til 150 og Kjøpte/lage

http://www.wowhead.com/?item=4385. Fleste gjør det

Lenke til kommentar

Warlocken min er nå - så godt som - twinket ferdig.

Å levle engineering til 150 var absolutt ikke noe stress! Trodde det skulle ta mye lengre tid.. :wee:

Men jeg klarte da å equippe Darkweave Breeches FØR jeg enchanta dem, da! :) Å blås. `sagaem.

Lenke til kommentar

Jeg har for øyeblikket to twinks, en lvl 19 Warrior og en lvl 19 Hunter. I det siste har jeg blitt ganske lei av lvl 10-19 BG og derfor vurderer jeg å lage en lvl 29 rogue. Problemet er at jeg er ikke er helt sikker på hvordan jeg skal bruke talent points og hva jeg skal skaffe av våpen og armor. Om noen kunne poste noen bra lvl 29 rogues fra armory eller noe sånt så hadde jeg vært meget takknemlig :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...