samebob Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Cloak kan du jo få av pvp. Er stamina på den da, så ikke så veldig mye offensivt med den, men men. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Cloak kan du jo få av pvp. Er stamina på den da, så ikke så veldig mye offensivt med den, men men. 9464503[/snapback] Bedre og finne seg en greenie en den da Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er ikke staminan ganske grei da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ok, skal prøve en twink, rogue @ 39. Regner med å spille ambush/backstab-tøs, og planlegger å bruke Scouts blade (beste mainhand-dagger på 39, er det ikke?) og vanquisher's sword i offhand, begge med 20 agility. Hittil har jeg Wolffear Harness, Gazlowe's Charm og planlagt noe pvp-gear, men ellers er det tynt med ting på ønskelisten. Er det noen som har noen tips til gear for en 39 rogue? (Vet det er en 19-tråd, men den funker vel som twink-tråd generelt) Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Anbefaler deg å teste hemo spec. Det er seriøst deilig i low lvl. Du kan stunlocke elig bra. CC+hemo+hemo og du har akkurat nok til en KS. Og etter de 9 sekundene er alt som ikke er twink eller warrior dødt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Husker jeg var hemorrhage før TBC. Noen spesielt gode hemorrhage-sverd der ute nå da? Og da må jeg forsåvidt satse mer på AP og mindre på crit. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dont forget paladin Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 jeg har nesten gjort ferdig min 39 Warrior twink, merkelig at så mange 39 twinks skulle dukke opp samtidig. vi må linke de ferdige arbeidene etterhvert! "Imba" Cloaks er vanskelig å komme over generellt ser det ut som.. annet enn det skulle jeg ha omtrent det beste av alt gear, med unntak av bukser (venter på noen jævlig blå mail bukser som jeg kan hive LW patch på.) og belte. noen gode forslag til twink belter på 39 for meleefolk? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dont forget paladin 9465998[/snapback] Andre twinker klarer ikke å drepe paladiner uansett. Lenke til kommentar
Bergenemelk Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nå som folk er inne på 39 twinks, hva synes dere om min 39 lock? Armory:) Warlock er virkelig det gøyeste jeg har prøvd i pvp, klarer å ta så og si alt.. sliter kansje litt mot gode rogue og priest twinker, men ellers ganske lett. Må si meg enig i det at warlock er den letteste classen i pvp. Hva synes andre om lock-twinker egentlig? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 På staffen din skulle du heller hatt 40+ spell dmg ellers helt ok Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Lager en 19 warlock twink atm, har brukt så å si god tid på han, har ikke spillt så mye i det siste. Men fy fletta han eier allerede i en lvl av 16;D Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ok, skal prøve en twink, rogue @ 39. Regner med å spille ambush/backstab-tøs, og planlegger å bruke Scouts blade (beste mainhand-dagger på 39, er det ikke?) og vanquisher's sword i offhand, begge med 20 agility. Hittil har jeg Wolffear Harness, Gazlowe's Charm og planlagt noe pvp-gear, men ellers er det tynt med ting på ønskelisten. Er det noen som har noen tips til gear for en 39 rogue? (Vet det er en 19-tråd, men den funker vel som twink-tråd generelt) 9465906[/snapback] Sjekk ut Cuyt fra Shattered Hand. 20 agility? Når kommer dette da? Selv mener jeg ingenting slår +7 dmg på Scout's Blade. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Mekker 39 rogue twink, men trenger hjelp med en ting. Finner ingen bra bracers, cloak og head. Alt det beste er uldaman drops med 0,0001 % drop chance :SNoen som kan hjelpe? Det er en offansin rogue btw 9464402[/snapback] Head: Nightscape Headband Bracers: Trackers Wristguards of the Monkey Cloak: Battlehard Cape Lenke til kommentar
kalken Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei, har noen et forslag på en server med noen lvl 19 twink guilds? alliance eller horde spiller ingen rolle Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Da var jeg i gang med noe som skal bli en level 29 hunter twink. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Da var jeg i gang med noe som skal bli en level 29 hunter twink. Hunter twink 29 er kjedelig.. Helt seriøst det er dritt kjedelig :s Edit: Det synes jeg da, alle er jo forskjellige. Endret 11. oktober 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hunter på 19 er fett. Mangler bare Seal of Sylvanas og Blackened Defias Armor. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Synes alle lvl 19 twinks ser kliss like ut jeg. Endret 11. oktober 2007 av Zeromac Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er jo fordi alle skal ha beste gearet og dermed blir det slik. Min nyeste twink http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...o&n=Soersia Ikke bry dere om at den ikke er ferdig men syns dere at jeg skal ha chesten der med 150 hp? eller skaffe three bark jacket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå