Gå til innhold

Level 19 Twink Tråd med liten, utdatert guide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, skal prøve en twink, rogue @ 39. Regner med å spille ambush/backstab-tøs, og planlegger å bruke Scouts blade (beste mainhand-dagger på 39, er det ikke?) og vanquisher's sword i offhand, begge med 20 agility.

Hittil har jeg Wolffear Harness, Gazlowe's Charm og planlagt noe pvp-gear, men ellers er det tynt med ting på ønskelisten. Er det noen som har noen tips til gear for en 39 rogue?

(Vet det er en 19-tråd, men den funker vel som twink-tråd generelt)

Lenke til kommentar

jeg har nesten gjort ferdig min 39 Warrior twink, merkelig at så mange 39 twinks skulle dukke opp samtidig. vi må linke de ferdige arbeidene etterhvert!

"Imba" Cloaks er vanskelig å komme over generellt ser det ut som.. annet enn det skulle jeg ha omtrent det beste av alt gear, med unntak av bukser (venter på noen jævlig blå mail bukser som jeg kan hive LW patch på.) og belte. noen gode forslag til twink belter på 39 for meleefolk?

Lenke til kommentar

Nå som folk er inne på 39 twinks, hva synes dere om min 39 lock?:)

Armory:)

Warlock er virkelig det gøyeste jeg har prøvd i pvp, klarer å ta så og si alt.. sliter kansje litt mot gode rogue og priest twinker, men ellers ganske lett. Må si meg enig i det at warlock er den letteste classen i pvp.

Hva synes andre om lock-twinker egentlig?

Lenke til kommentar
Ok, skal prøve en twink, rogue @ 39. Regner med å spille ambush/backstab-tøs, og planlegger å bruke Scouts blade (beste mainhand-dagger på 39, er det ikke?) og vanquisher's sword i offhand, begge med 20 agility.

Hittil har jeg Wolffear Harness, Gazlowe's Charm og planlagt noe pvp-gear, men ellers er det tynt med ting på ønskelisten. Er det noen som har noen tips til gear for en 39 rogue?

(Vet det er en 19-tråd, men den funker vel som twink-tråd generelt)

9465906[/snapback]

Sjekk ut Cuyt fra Shattered Hand. 20 agility? Når kommer dette da? Selv mener jeg ingenting slår +7 dmg på Scout's Blade.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...