samebob Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Healing pot + minor recombulator = Grei hp Har aldri hatt minor recombulator selv, men har du ikke noe annet så er det en grei backup. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg er nesten helt sikker på at både pot og recombobulator går på samme CD... har begynt å lage en paladin twink nå...liker å teste litt forskjellige klasser. Hittil har jeg testet alt utenom paladin, men tror de har et stort potensiale. Hva tror dere forresten en twink paladin bør gå etter? Warrior stats eller stam/int og +spell dmg? I og med at paladins kun har instant angresspells på lvl 19 (Judgement), og instant får lite bonus av spell dmg er jeg litt usikker...en annen ting som er bra med spell dmg, er jo at det påvirker healing spells også, og så lenge en spell har en casting tid på 2 sec eller lengre får den full utbytte av spell dmg/healing bonusen. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Seal of righeous får ganske god % av +spelldamage vist du har en 2h med 3.0 ++ i speed, men ikke judgement. Tror jeg ville gått warrior gear. Å egentlig twinket i lvl 29 De gjør helt syke ting med SoC Lenke til kommentar
Olafuuur Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jaja... sikkert noen som har lagt opp noe som det her før, men legger det likevel ut... Det er full guide til gear/armor 19 rogue... Bare det beste er godt nok. xD Sikkert masse feil i dokumentet også. Se vedlegg. Professional.doc Endret 12. juni 2007 av Olafuuur Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Nå tror jeg at jeg fikk en keylogger Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hmmm. Lastet den ned jeg. ( Takk gud for at jeg ikke har wow på dataen her.) Men virker som en grei liste over gear. Though ikke veldig nyttig. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Fikk bare en kryptisk melding, derfor jeg sa det jeg sa... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Faen:( Der nerfa de Skyguard silvercross Synd på de som hadde skaffet den :/ Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 nerfet hur? lvl cap? kan ikke se noe på thottbot linken din Lenke til kommentar
samebob Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Lvl cap ja, er ikke updatet på Thottbot enda. Sorry. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hva med litt om shamans og? Går da ant og twinke de også, da. Har selv nettopp begynt med en. Priorieter først Leggings of the Fang med Mystic Spellthread og Defias armor med 100/150 hp eller 100 mana. Kommer an på hva jeg trenger mest av når jeg har alt gearet. Kan noen være snille og komme med forslag til gear? Må ikke koste en formue, for jeg mener selv det går ant å lage en "twink" med 30g. Morro det og. Eneste jeg er veldig usikker på er hvordan våpen jeg skal bruke.. Forslag 1: Crescent staff (+7 intel, spir og stam) http://thottbott.com/i6505 eller Forslag 2: Skjold: Gold-plated Buckler http://thottbott.com/i5443 Mace: Stinging Viper http://thottbott.com/i6472 eller evt annen. /PS: Legg ut ut armory profiler i stede for CTprofiles mvh Ole Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 BTW: *Mage: Nesten samme som warlock, men med Twisted Chanter's Staff Også Frost/fire damage på hansker istedet for shadow. I DeadMines dropper det en nesten like bra stav, om ikke bedre, og den er gratis. Da har du altså råd til bedre enchant, eller iallefall en liten enchant om du ikke har en 60+ main. Emberstone Staff http://thottbott.com/i5201 Binds when picked up Two-Hand Staff 47 - 71 Damage Speed 3.00 (19.7 damage per second) +5 Stamina +8 Intellect +5 Spirit Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Priorieter først Leggings of the Fang med Mystic Spellthread Er vel ikke mulig afaik. Ikke sett så mange 19 shammy twinks, fleste venter vel til 29 (frostshock + GW) eller 39 (windfury), men husker jeg spillte mye sammen med en som var resto med masse +healing enchants, virka veldig artig i grunn. Interrupte det andre lagets healere, purge shields, holde twink rogues unna deg med earthbind osv. Endret 5. juli 2007 av PoleCat Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fant ut at Mystic Spellthread bare funker på BoE leggings. zomg! What a waste of 25g ^^ Men jeg bruker enchanten på leggs med 8 agi på isteden. Men jeg vil gjerne ha et råd. Som talents bruker jeg alt på mindre mana og mere dmg på shock spell, chain lightening osv. Hva er den beste enchanten på våpnet mitt? jeg går for Crescent staff med +7 wep dmg tror jeg. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei, Fortsatt bra med twinking omkring? Tenkte lage meg en 19 eller 29. Hvilken server burde jeg velge og kan man fortsatt enchante disse syke leg enchantene? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei,Fortsatt bra med twinking omkring? Tenkte lage meg en 19 eller 29. Hvilken server burde jeg velge og kan man fortsatt enchante disse syke leg enchantene? 9069386[/snapback] Jeg synes det er altfor mange 19 twink, så hadde jeg vært deg så ville jeg vært 29. Server får du velge der du har mainen din for du kan mekke din syke leg enchantene ja Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har ikke main. Har mine metoder for å skaffe gull (nei, ikkje kinesere). Så det jeg leter etter er en server med mange BGs oppe og mye twinks. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Har ikke main. Har mine metoder for å skaffe gull (nei, ikkje kinesere). Så det jeg leter etter er en server med mange BGs oppe og mye twinks. 9069848[/snapback] Mye twinks på grim batol, men nesten aldri online. Og jeg spiller ikke på andre servere så jeg vet ikke. Og hvordan klarer du og skaffe deg så mye gull da ? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 AH cruising f.eks? all you need is at lvl 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå