DeadbeaT Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) 70 killing blows, gitt at du har dreper alle motspillere gjevnt så er det 7 kills each, tynt med honor der på slutten ja? EDIT: for ikke å snakke om 193 honorable kills, du har nok grindet lenge for intet annet enn moro, for honor fikk du ikke der på slutten. men det er vel det twinks handler om? Endret 17. mai 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Tenkte jeg skulle starte en Gnome Rogue twink når jeg får en del g på mainen, men hva av gears og våpen burde jeg ha? Og åssen talent Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Head : Green Tinted Googles Neck : Sentinel's Medallion Back : Sentry Cloack Chest : Blackened Defias Armor eller Tunic Of Westfall Bracers/Wrist : Forest Leather Bracers Gloves :Scouting Gloves of the monkey Waist : Deviate Scale Belt Legs :Dark leather pants m/ 30 stamina 10 Agility Feets : Feet Of The Lynx Rings : Protector's Band og Seal Of Wrynn hvis det går, husker ikke helt. Trinkets : Insignia Of the Alliance og Arena Grand master, Til denne trenger du en del venner til og helpe deg på arenaen nedi STV dog Ranged : Hand of Argus Crossfire Mainhand : Cruel Barb, Shadowfang, Assassin's Blade eller Skeletal Club Offhand : Cruel barb eller Assaissn's blade Dette er mitt forslag ang enchants får noen andre liste opp jeg har ikke tid nå Endret 17. mai 2007 av RostaD Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Head : Green Tinted GooglesNeck : Sentinel's Medallion Back : Sentry Cloack Chest : Blackened Defias Armor eller Tunic Of Westfall Bracers/Wrist : Forest Leather Bracers Gloves :Scouting Gloves of the monkey Waist : Deviate Scale Belt Legs :Dark leather pants m/ 30 stamina 10 Agility Feets : Feet Of The Lynx Rings : Protector's Band og Seal Of Wrynn hvis det går, husker ikke helt. Trinkets : Insignia Of the Alliance og Arena Grand master, Til denne trenger du en del venner til og helpe deg på arenaen nedi STV dog Ranged : Hand of Argus Crossfire Mainhand : Cruel Barb, Shadowfang, Assassin's Blade eller Skeletal Club Offhand : Cruel barb eller Assaissn's blade Dette er mitt forslag ang enchants får noen andre liste opp jeg har ikke tid nå 8633945[/snapback] Jeg lurer på om footpads of the fang er like attraktive som feet of lynx. 3 stam 8 agi mot 4 agi 4 stam. Og gratis Og kule å se på Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Feet of the lynx er nok best Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Feet of the lynx er nok best 8636551[/snapback] Trailblazer boots eier jo fint Feet of the Lynx hvis du er horde. Stamina er gull verdt i PvP. 30 HP eier 4 attack power og litt crit chance (3 stam vs 3 str og 1 agi) any day Endret 18. mai 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
Mattenerd Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Syntes det er rart at man alltid nevner at man må ha +30 stamina og +10 agy på legs, det er jo ikke det som er det beste. Har jo nevnt det tidligere men +35 sta og +12 agy er jo bedre. I tilleg er Green Tinded Goggles ikke det beste. Lucky Fishing hat er fortsatt den beste. Endret 18. mai 2007 av Mattenerd Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 I neste patch så funker ikke lucky fishing hat lenger, du får ikke staminaen lengre når du er under lvl 35. Lenke til kommentar
Mattenerd Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Ja, da blir det vel sånn. Irriterende at man ikke kan bruke de lenger... Endret 18. mai 2007 av Mattenerd Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Noen som har tips til en 29 twink rogue? Har tenkt på zealot i MH og WSG sverdet i offhand. Utover det vet jeg ikke stort enda Gjerne kommenter valget av våpen... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 toxic revenger fra gnomer Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Så rask offhand er tingen? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Offhand går jo ikke på weapondamage, så ville tro det. Edit: Altså, insantattacks som baseres på weapondamage. Shiv får du ikke før 70, Mutilate på 50. Endret 21. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kan egentlig bare ta begge WSG våpna da Penger spart i samme slengen Hva med resten av equippet da? Og for ikke å nevne enchants, crusader MH og 15 agi offhand? Lenke til kommentar
taulen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei, driver på å bygger meg opp en 19 twink mage =) Det jeg lurte på er om Enchant Gloves - Fire Power kan settes på Magefist Gloves. Skal gå for fire, som dere ser, hvilke enchants vil dere ellers anbefale på : Keller's Girdle Darkweave Breeches Twisted Chanter's Staff Håper på skikkelige svar =) Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 har en mage som er lvl 17 atm har 62+ fire spell power uten enchants men har 0 mana:P bare + fiery wrath gear Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 har en mage som er lvl 17 atm har 62+ fire spell power uten enchants men har 0 mana:P bare + fiery wrath gear 8666842[/snapback] oj, nei med 0 mana kommer du ikke langt Lenke til kommentar
Mattenerd Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 :!: Sånn, da har jeg lest gjennom den nye patchen, og det nevenes ikke noe om at det skjer noe med Arena Grand Master, Det blir ikke noe forandring med fishing gear fra stranglethorn. Det eneste som står er det at lavere leveler skal regne dodge som en lv 34 tror jeg. :!: Da blir det fishing gear, hurra! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dodgenerfen svir jo for rogues, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå