Gå til innhold

Level 19 Twink Tråd med liten, utdatert guide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Warrioren min nermer seg lvl 30 med stormskritt så skal begynne og skaffe gear nå men da lurer jeg på hva som er det beste jeg kan skaffe, Har nightblade som jeg skal bruke så våpen trengs ikke.

8589613[/snapback]

Twinker lvl 39 warrior jeg og jo ^^ lvl 32 atm

Scarlet Leggings er ganske fine hvertfall.

Har også Scarlet Chestpiece, selv om den er lvl 34 req, men funker vel.

Crushridge Bindings eller no sånn har jeg på wrists, og har Herod's Shoulder og Raging Berserker Helmet eller hva den heter.

Skal nå skaffe Vanquisher's Sword og Sword of Omen så jeg har decent dual-wield gear også.

Lenke til kommentar
Hva er de beste enchantsene til hunter nå, etter patchen?

8527771[/snapback]

Har sett litt på det svaret du fikk, og det er mye som er feil her :!:

Du skal ikke ha Feet of the Lynx. Det er feets som kan være bra mens du skaffer deg de ordentelige som er [Nat Pagle's Extreme Anglin' Boots]. Den dropper samme sted og på samme måte som [Lucky Fishing Hat] som du også skal ha. Begge disse får du ved å fiske mellom 2-4 i Stranglethorn vale (STV) på søndag. Det er en fiskekonkurranse som du kan lese mer om

HER ->

http://wowvault.ign.com/View.php?view=Guides.Detail&id=124

(se Rewards og Rare Fish 2 og 3)

Som hunter er poenget å ha så mye hp som overhode mulig. Derfor enchanter du +100hp på [Lucky fishing hat] og boars speed (+9 sta and minor speed) på

[Nat Pagle's Extreme Anglin' Boots]. (Ja, de er lvl 40 item)

Dette er de nest vanskeligeste men nevnte de sammen da du dukker opp på samme sted.

Som trinket virkelig SUGER den Minor Recombobulator og Discombobulator Ray.

Det du burde ha er [Arena Grand Master] som ikke blir nevnt tydelig nok. For å få den må du dra til STV (Alt bugga twink utstyr for både 19 og 29 twinker er i STV ;) ) Der i arenaen vil det hver tredje time spawne en chest. Det blir ropt av en [short John (noe...)] rett før den kommer. Oppe i den finner du en Arena Master trinket for lvl 35. Denne kan du ikke bruke da den er for lvl 35, men om du leverer den som quest (Gir 550 exp) vil du få et repeatable quest som hvis du gir Short John 12 av Arena Master, vil du få en [Arena Grand Master] Med +12 dodge rating og use: absorbs 750-1250 dmg. Det er det uten tvil den beste trinketen du kan så tak i. Den andre er da Insignia Of The Horde som dispeller all immobilizing, slowing and stunning effects. Eller om du kan/vil, en Arena Grand Master til :!:

Da er vi på ringer. Seal of Sylvanas er uten tvil den du må ha, den er et quest i Shadowfang Keep. Som ring nr. 2 blir det entene horde ringen, eller Blood Ring.

Som weapon er det obligatorisk med [Cresent Staff] med da +25 agy på. De andre gir ikke noe sta som er det du trenger. Du kunne også brukt [Taskmasters Axe], men 1 sta mindre er noe du kan gi opp for +7 int. Uansett er det beste +25 agy.

Ranged wep er det uten tvil best med Venomstrike. den Peeshooteren er tragisk i forhold. +3 scope får du satt på den uansett gjennom "Will not be traded" window.

Venomstrike har mer dmg, i tilleg til extra dmg noen ganger.

Armor. Der er det nok best med [Tunic of Westfall] for ROGUES. til hunter MÅ du ha [blackened Defias Armor] med +100 hp. Mye agy gir høyere crit, men det hjelper ikke hvis du ikke overlever. Ergo, mye stamina.

Dark leather pants er egentlig ikke de beste legs du kan få, du burde se på ah etter [Rigid Leggings of the Monkey] med +5 agy og +5 sta. Den bør du sette NETHERCLEFT på, ikke Clefthide. (nether +35 sta +12 agy, clefthide +30 sta, +10 agy) Koster mye mer, men verdt det.

Sparte shoulder til sist :!:

Det er Talbart Mantle som er det beste midlertidig. Men om du er lvl 60-70, kan du gå i en instance som heter Naxxramas. Inne i den er det en boss som heter [sapphiron]. lvl ?? elite boss ;) han har 46% drop rate på noe som heter [Might of the Scourge] det er +26 ap og +14 crit rating. den kan du nå enchante på shoulder også sende til twink. Det er den beste du kan få, da alle andre binder til enchanteren.

Ser at han som lagde det andre innlegget var fra alliance siden, alt dette her er generelt for horde, men bortsett fra [Cresent Staff] og [seal of Sylvanas] kan alliance få alt det andre som jeg har skrevet om.

Bracer og Hands er riktige, men de er random drop og mens du venter på at de skal dukke opp på ah kan du få en Leatherworker til å lage [Deviate Scale Gloves] (+3 sta og +3 agy] Som er god nok til du får de andre, og bracer tar du bare noen du syntes ser bra nok ut.

Når du har alt vil du ha omtrent 2k hp, or 18-20% crit chance som gjør at du kan eie ganske bra i wsg. :thumbup:

Som talent vil jeg anbefale 3 Humanoid Slaying og 5 i Lethal Shot. da har du 2 som du kan sette i Improved Conclussive shot eller Hawk Eye.

Håper dette hjalp deg og andre noe mer :!:

Takk for meg

Lenke til kommentar

Jeg vil si at Meadow ring of Eluding er den beste ringen, men denne er veldig vanskelig å få tak i. Før var det random enchantment men nå tror jeg at det er 12 dodge og 1 ag, men kan være det er feil :whistle:

Ringen

Endret av Catta
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekka skulle det ikke gå ann for lvl 19s å brukt ting some Lucky Fishing Hat og Nat Pagle's Extreme Anglin' Boots etter patchen? Heller ikke applye lw-armor (nethercleft, clefthide osv) eller enchante shoulders.

Noen som vet om dette er sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...