Frohman Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 jeg har tatt hunter nå. Hvilke enchants kan jeg få? Lenke til kommentar
Burg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Såvidt jeg skjønte var det datoen som sto på toppen av innlegget hans: 4/20/07, eller 20/4/07 som vi ville sagt det. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva er de beste enchantsene til hunter nå, etter patchen? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hva er de beste enchantsene til hunter nå, etter patchen? 8527771[/snapback] Head: Green Tinted Goggles med (+100 hp "Libram of Constitution" Enchant) Neck: Sentinel's Medallion (Rank2) Alliance reward du kan kjøpe når du får samla honor og marks Shoulders: Talbar Mantle (det finnes en enshant du kan ha her. men måten du får på den er exploit så det gidder jeg ikke gå inn på her) Back: Sentry Cloak (+70 Armor enchant) Chest: Tunic of Westfall (+100 Health enchant) Waist: Deviate Scale Belt Bracers: Forest Leather Bracers eller Wrangler’s Wristbands of the Monkey (+9 Stam enchant) Gloves: Scouting Gloves of the Monkey (+15 Agi enchant) Leggings: Dark Leather Pants (Clefthide Armor Kit) Boots: Feet of the Lynx (Speed enchant) Finger: Seal of Wrynn (dette er questitem fra brevet som dropper fra Vancleef, dette er en lang questchain så begynn denne tidlig nok siden den skaffer deg en god del xp) 2: Blood Ring kansje? ikke sikker på hva som er best her. "Meadow Ring" skal være bedre men vanskelig og få tak i trur jeg. Trinket: Insignia of the Alliance og Arena Grand Master. eller skaff deg engineering og bruk, Minor Recombobulator og Discombobulator Ray. (for og skaffe den siste må du i gnomeregan så det kan lønne seg og bruke en alt med litt høyere lvl for og skaffe denne. Den kan droppe fra Termaplugg eller du kan lære den fra den siste boksen du må bruke nøkkel korta i. Må ha DELTA Data Access Card) Main Hand: 2h Taskmaster Axe eller Twisted Chanter’s Staff (+25Agility enchant) Bow: Venomstrike eller, gun: Lil’ Timmy's Peashooter me (+3Scope) Håper dette hjelper Edit* Typo Endret 3. mai 2007 av Brainiack Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Legger ut armory profilen til warlocken min jeg. Av de twinkene jeg har sett, er denne twinken den lvl 19 som har mest shadow spell dmg på serveren Merk at hp i profilen er med voidwalker, ikke imp, så jeg har 1516 hp med imp... http://armory.wow-europe.com/?#character-s...azzar&n=Ehrenor Edit: Detaljer... Endret 3. mai 2007 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Noen som hadde giddet og linket den beste Warrior talent treet for lvl 39 med 2H og det beste gearet hadde vært konge om noen hadde giddet. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 http://www.wowhead.com/?talent=pZE0zm0gRbZc eller noe slikt? ideen er at siden du når verken MS eller BT så bruker du ip slam slik du ville brukt MS, eventuellt kand u gå for en weapon proficiency men da har du ingen "on command"-angrep med potens, og det blir mye whirlwind, HS og cleave.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hva er de beste enchantsene til hunter nå, etter patchen? 8527771[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Head: Green Tinted Goggles med (+100 hp "Libram of Constitution" Enchant) Neck: Sentinel's Medallion (Rank2) Alliance reward du kan kjøpe når du får samla honor og marks Shoulders: Talbar Mantle (det finnes en enshant du kan ha her. men måten du får på den er exploit så det gidder jeg ikke gå inn på her) Back: Sentry Cloak (+70 Armor enchant) Chest: Tunic of Westfall (+100 Health enchant) Waist: Deviate Scale Belt Bracers: Forest Leather Bracers eller Wrangler’s Wristbands of the Monkey (+9 Stam enchant) Gloves: Scouting Gloves of the Monkey (+15 Agi enchant) Leggings: Dark Leather Pants (Clefthide Armor Kit) Boots: Feet of the Lynx (Speed enchant) Finger: Seal of Wrynn (dette er questitem fra brevet som dropper fra Vancleef, dette er en lang questchain så begynn denne tidlig nok siden den skaffer deg en god del xp) 2: Blood Ring kansje? ikke sikker på hva som er best her. "Meadow Ring" skal være bedre men vanskelig og få tak i trur jeg. Trinket: Insignia of the Alliance og Arena Grand Master. eller skaff deg engineering og bruk, Minor Recombobulator og Discombobulator Ray. (for og skaffe den siste må du i gnomeregan så det kan lønne seg og bruke en alt med litt høyere lvl for og skaffe denne. Den kan droppe fra Termaplugg eller du kan lære den fra den siste boksen du må bruke nøkkel korta i. Må ha DELTA Data Access Card) Main Hand: 2h Taskmaster Axe eller Twisted Chanter’s Staff (+25Agility enchant) Bow: Venomstrike eller, gun: Lil’ Timmy's Peashooter me (+3Scope) Håper dette hjelper Edit* Typo 8528828[/snapback] Er du 110% prosent sikker på at disse funker etter patchen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Head - Green Tinted Goggles Neck - Malachite Necklace Shoulder - Talbar Mantle Back - Glowing Lizardscale Cloak Chest - Blackened Defias Armor Wrist - Wrangler's Wristband of the Monkey Hands - Scouting Gloves of the Monkey Waist - Deviate Scale Belt Legs (det var her jeg synes du røk mest) - Leggings of the Fang Feet - Footpads of the fang/Feet of Lynx Finger 1 - Seal of Sylvanas (Fin stam.) Finger 2 - Inlaid Malachite Ring/Blood Ring Trinket 1 - Minor Recombulator Trinket 2 - Insignia of the Horde Ranged - Venomstrike Melee (hvis agi enchant funker, som sagt i Brainiack's post) - Schyte Axe Melee (om agi enchant ikke funker) - Wingblade + Aboriginal Rod Hva synes folket? Endret 3. mai 2007 av Okstad Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Ikke bruk Leggings of the Fang, skaff deg en god BoE bukse med agi/stam og få en lvl60+ eller mainen din til å enchante buksen med Clefthide Armor Kit. Red.: Beklager, la ikke merke til patchnotes på forrige side. Nethercleft Leg Armor får ikke noen req etter 2.1 da, eller så kan du kjappe deg med å enchante en BoE bukse med Clefthide Armor Kit før 2.1 går live. Endret 3. mai 2007 av TomFu Lenke til kommentar
sigz Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Skal se om jeg får oppdatert litt en dag, da jeg ikke har med TBC ting og det nye pvp systemet. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Lurer litt på hvordan du for tak i den Arena Trinketen? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Gurubashi arena. 8535414[/snapback] I Stranglethorn Vale Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ligger den bare i en chest inne i arenan? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ligger den bare i en chest inne i arenan? 8535493[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ligger den bare i en chest inne i arenan? 8535493[/snapback] Ja, men du må sloss om den, og den "spawner" bare en gang hver tredje time(00.00, 03.00, 06.00 osv) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ikke bruk Leggings of the Fang, skaff deg en god BoE bukse med agi/stam og få en lvl60+ eller mainen din til å enchante buksen med Clefthide Armor Kit. Red.: Beklager, la ikke merke til patchnotes på forrige side. Nethercleft Leg Armor får ikke noen req etter 2.1 da, eller så kan du kjappe deg med å enchante en BoE bukse med Clefthide Armor Kit før 2.1 går live. 8531892[/snapback] Hvilke bukser er bedre enn leggings of the fang? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 de fleste bruker dark leather pants, det gir 8 rap for hunter. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) *skryte skryte* Endret 5. mai 2007 av samebob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå