Lednar Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Noen som har en god Rogue Twink profil? 7971058[/snapback] Tatt fra den første posten i tråden: http://ctprofiles.net/3597692 7971108[/snapback] Oppdaget ikke den nei... Takker Lenke til kommentar
Faber Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 holder på å lage meg twink og mangler våpen, har sett på de som er listet i denne tråden, men lurte på om det går an å dual wielde legionnare sword? eller kan man bare kjøpe en.. Lenke til kommentar
Burg Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hallo jeg driver og twinker en lvl 19 rogue.. og har shadowfang i MH. men kette enchant burde jeg ha ?? Life Stealing eller 15 Agility ? 7962645[/snapback] Jeg hadde veldig god erfaring med Life Stealing, vet ikke så mye om procc per minute(mener å huske at den hadde 6 ellerno ifølge thottbot), men på min 19 twink kunne den finne på å procce to ganger rett etter hverandre, noe som var fint for å instant drepe folk Ville nok valgt Life Steal hadde jeg vært deg... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 holder på å lage meg twink og mangler våpen, har sett på de som er listet i denne tråden, men lurte på om det går an å dual wielde legionnare sword? eller kan man bare kjøpe en.. 7982572[/snapback] Unique taler vel for seg. Kan kun ha en lvl18, en lvl28, en lvl38 osv oppover. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hallo jeg driver og twinker en lvl 19 rogue.. og har shadowfang i MH. men kette enchant burde jeg ha ?? Life Stealing eller 15 Agility ? 7962645[/snapback] Jeg hadde veldig god erfaring med Life Stealing, vet ikke så mye om procc per minute(mener å huske at den hadde 6 ellerno ifølge thottbot), men på min 19 twink kunne den finne på å procce to ganger rett etter hverandre, noe som var fint for å instant drepe folk Ville nok valgt Life Steal hadde jeg vært deg... 7982617[/snapback] Derimot crusador er ikke verd det imo, ville satset på 2 x 15 agility eller lifestealer mainhand + agility offhand Crusador proccer for lite :| Lenke til kommentar
Faber Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hallo jeg driver og twinker en lvl 19 rogue.. og har shadowfang i MH. men kette enchant burde jeg ha ?? Life Stealing eller 15 Agility ? 7962645[/snapback] Jeg hadde veldig god erfaring med Life Stealing, vet ikke så mye om procc per minute(mener å huske at den hadde 6 ellerno ifølge thottbot), men på min 19 twink kunne den finne på å procce to ganger rett etter hverandre, noe som var fint for å instant drepe folk Ville nok valgt Life Steal hadde jeg vært deg... 7982617[/snapback] Derimot crusador er ikke verd det imo, ville satset på 2 x 15 agility eller lifestealer mainhand + agility offhand Crusador proccer for lite :| 7983756[/snapback] tipper jeg kommer til å gå for en crusader og en 15+ agi, proccer det for lite blir det 2 * 15agi elns:) cruel barb + legionnare sword Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Du kan jo ta pvp sverdet mainhand og pvp daggern offhand da... Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hallo jeg driver og twinker en lvl 19 rogue.. og har shadowfang i MH. men kette enchant burde jeg ha ?? Life Stealing eller 15 Agility ? 7962645[/snapback] Jeg hadde veldig god erfaring med Life Stealing, vet ikke så mye om procc per minute(mener å huske at den hadde 6 ellerno ifølge thottbot), men på min 19 twink kunne den finne på å procce to ganger rett etter hverandre, noe som var fint for å instant drepe folk Ville nok valgt Life Steal hadde jeg vært deg... 7982617[/snapback] Derimot crusador er ikke verd det imo, ville satset på 2 x 15 agility eller lifestealer mainhand + agility offhand Crusador proccer for lite :| 7983756[/snapback] tipper jeg kommer til å gå for en crusader og en 15+ agi, proccer det for lite blir det 2 * 15agi elns:) cruel barb + legionnare sword 8005390[/snapback] Jeg møtte en rogue i bg her om dagen (spiller i 20-29 bracketen) som eide både druiden min og warren min ganske så kraftig. Greit, han hadde skills, men han kjørte vertfall crusader på to sverd (så ut som the butcher og kanskje sentinel blade) og de procca ganske så ofte. Rogues er vanligvis eez men jeg sleit mot han. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Skal lage en rogue twink, Fult defias, engineer head, cloth shoulders og resten pvp utstyr. Vet ikke om jeg ahr råd til enchants, men kommer det til å bli en brukbar twink? Jeg skal ha pvp-dagger i mh og sword i oh, hvilke talentpoints skal jeg ha hvor? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Skal lage en rogue twink, Fult defias, engineer head, cloth shoulders og resten pvp utstyr. Vet ikke om jeg ahr råd til enchants, men kommer det til å bli en brukbar twink? Jeg skal ha pvp-dagger i mh og sword i oh, hvilke talentpoints skal jeg ha hvor? 8018995[/snapback] For det første: Ikke kjør fullt defias sett. En ting er at det ikke er så altfor bra, en annen ting er at drop rate på de fleste av delene er forferdelig lav. Jeg har følgende gear på min twink rogue: Head: Green Tinted Goggles Neck: WSG neck Back: Glowing Lizardscale Cloak Shoulders: Serpent Shoulders Chest: Blackened Defias Chest Bracers: Forest Leather Bracers Gloves: Bristleback Gloves Belt: Deviate Scale Belt Leggings: Leggings of The Fang Shoes: Feet of The Lynx Ring1: Blood Band Ring2: Demon Band Trinket1: Insignia of The Horde Trinket2: Minor Recombobulator (orker ikke legge ved thottbot linker til alle items da du enkelt kan lete opp dette selv om ønskelig) For det andre: Har du ikke råd til enchants, blir det ingen twink. Det blir bare noe midt på treet liksom. Skal du lage en lvl 19 twink er du rett og slett nødt til å ha enchants for å ha noen sjangs, rett og slett fordi alle andre har det. Velger du derimot å prøve lvl 29, er det mulig du slipper noe billigere unna, i og med at de fleste twinks er lvl 19. En annen ting med enchants, er at du bør velge noe bra hvis du først skal enchante. Følgende er mine forslag for en rogue: Head: +100 HP (Libram of Constitution quest) Cloak: +3 agility Chest: +100 Health Bracers: +9 stamina Gloves: +7 eller +15 agility Leggings: +100 health eller +20 AP, +12 stam Shoes: Minor Speed Increase Main hand (dagger): Crusader/Lifestealing Main hand (sword): +15 agility Offhand: +15 agility Når det gjelder talent points, er vel dette det vanligste oppsettet: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Til siste vil jeg fraråde deg å lage en rogue twink av den enkle grunn at nesten alle andre er rogue. Hva med å lage en hunter, warlock eller mage? Disse klassene er noe vanskeligere å spille enn rogue, som i lvl 19 virkelig bare er et par knapper man spammer i hytt og pine. Selv har jeg twink rogue, warrior, warlock, priest og hunter (ikke alle med imba enchants), og må si den morsomste klassen og den som gjør desidert mest skade er Warlock. Det er ikke alltid jeg topper killing blow listen, men i alle WSG rundene jeg har vært med i har jeg vært nummer en eller to på damage listen. Endret 25. februar 2007 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvilke våpen enchant er best til en enhancement specca shaman? Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg lurer på hvordan jeg får lucky fishing hat? er ikke engi på lvl 19 huntern min (kaller ikke den twink fordi den ikke har noen enchants) og er den beste hunter buen venom strike? ellers er WSG buen noe bra? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Begge buene er bra men den poison effekten proccer hele tiden så tror den er bedre er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 lett å skaffe og.. bare få twinken til å stå under hullet der du kan hoppe ned så send boosteren opp ditt for å bare drepe bossene Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 for å få lucky fishing hat må du fikse en skjelden fisk i stranglethorn fishing extravaganza. Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 vet ikke om det er besvart enda, men får man xp når man skaffer seg enten luckyfish hat eller arena master trinket? Skulle gjerne hatt disse, men er bare noen få hundre xp fra level.. :/ Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Lucky fishing hat får du ikke xp for har jeg hørt rykter om vertfall. men husk at du får xp av å explore nye deler av kartet.. Arena grandmaster trinket får du 550 xp for første innlevering og etter du har skaffet 12 stk får du så mye sooom *trommevirvel* 0 xp!! Er det noen som vet om en plass en lvl 19 kan stå å fiske i Stv uten å bli angrepet av mobs? Er horde Endret 4. mars 2007 av samebob Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 øst for STV, fra stranden og opp til zanzil ruinene, i sør finner du pirater som ikke forstyrrer deg når du først får kommet deg til vannkanten, midt i ruten finner du en elite med overraskende kort aggro range, og i nord ved ruinene er det mange nodes men lett å aggroe, er nok nodes der til at en 3-4 players kan fiske der konstant uten å gå tom for nodes egentlig. happy fishing, jeg fikk min på første søndag jeg forsøkte, etter 1t og 15min husk at du kan fiske helt til kl 16 selv om noen allerede har vunnet konkurransen, husk også at du må levere før kl 16 for da despawner questgiver, så sett HS til stv! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 stooor takk, nå må fishingen lvle's:) Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvilken våpen enchant er best til en enhancement specca shaman? 8070376[/snapback] Æniwon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå