el_cash Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Som sagt: Mitt tips for hva du selv enkelt kan gjøre for å sjekke om han har lagt noe "snok" på deres pcer, er å laste ned og kjøre Hijackthis, og poste loggen her på forumet. Hvis han har lagt inn noe for å "avlytte" hva du/dere skriver, så burde det komme opp i loggen, og det er sikkert mange her som vil hjelpe deg med å sjekke dette. 6820801[/snapback] Post loggen her, så kan vi kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Som sagt: Mitt tips for hva du selv enkelt kan gjøre for å sjekke om han har lagt noe "snok" på deres pcer, er å laste ned og kjøre Hijackthis, og poste loggen her på forumet. Hvis han har lagt inn noe for å "avlytte" hva du/dere skriver, så burde det komme opp i loggen, og det er sikkert mange her som vil hjelpe deg med å sjekke dette. 6820801[/snapback] Post loggen her, så kan vi kanskje hjelpe deg. 6824941[/snapback] Ya true.. det er et godt tips, men det kan dessverre kun oppfatte software-problemer på dataen. Telefon, video/lydovervåkning, logging av nettverkstrafikk andre steder fra eller social engineering må man finne andre løsninger på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Trådstarter, hvor bor du? hvis det er i Bergen så kan jeg anbefale et datafirma til deg som kan se på saken. MPD (www.mpd.no) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 hvis han er så nysgjerrig kan du bare legge ut litt rottegift å si at det er godteri haha men seriøst, Hvis du finnes noen bevis på det han gjør så er det jo greit;) sett opp et lite kamera du har eller får låne av noen...gjem det GODT! ville jeg ha gjort Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 His denne typen er så drøy som du påstår, kan det jo være politiet som avlytter han på telefonen deres (regner med det er hjemme telefonen) og ikke han som avlytter moren din. Bare en tanke..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå