Gå til innhold

avlytting, flinke folk på pc?

Anbefalte innlegg

Som sagt:

Mitt tips for hva du selv enkelt kan gjøre for å sjekke om han har lagt noe "snok" på deres pcer, er å laste ned og kjøre Hijackthis, og poste loggen her på forumet. Hvis han har lagt inn noe for å "avlytte" hva du/dere skriver, så burde det komme opp i loggen, og det er sikkert mange her som vil hjelpe deg med å sjekke dette.  :)

6820801[/snapback]

Post loggen her, så kan vi kanskje hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sagt:

Mitt tips for hva du selv enkelt kan gjøre for å sjekke om han har lagt noe "snok" på deres pcer, er å laste ned og kjøre Hijackthis, og poste loggen her på forumet. Hvis han har lagt inn noe for å "avlytte" hva du/dere skriver, så burde det komme opp i loggen, og det er sikkert mange her som vil hjelpe deg med å sjekke dette.  :)

6820801[/snapback]

Post loggen her, så kan vi kanskje hjelpe deg.

6824941[/snapback]

Ya true.. det er et godt tips, men det kan dessverre kun oppfatte software-problemer på dataen. Telefon, video/lydovervåkning, logging av nettverkstrafikk andre steder fra eller social engineering må man finne andre løsninger på.

Lenke til kommentar

hvis han er så nysgjerrig kan du bare legge ut litt rottegift å si at det er godteri ;) haha

men seriøst, Hvis du finnes noen bevis på det han gjør så er det jo greit;) sett opp et lite kamera du har eller får låne av noen...gjem det GODT! ville jeg ha gjort ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...