waxlrose2 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 jeg kan ikke bytte bruker.... det er veldig irriterenes fordi jeg må logge av hele tiden.. noen som har vært borti problemet før? takker for svar Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvordan påloggingskjerm har du? Enkel med "froskbilder" eller "avansert"? Lenke til kommentar
waxlrose2 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 jeg har vanlig Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Windows XP Home støtter ikke bytting av bruker, bare på og avlogging. Har du Home edition eller Proffesional....? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Windows XP Home støtter ikke bytting av bruker, bare på og avlogging. Har du Home edition eller Proffesional....? 6819883[/snapback] Gjør den ikke det? Da lurer jeg veldig på hvorfor det går hos meg. Edit: Denne burde strengt tatt blitt postet i windowsdelen. Endret 7. september 2006 av premium Lenke til kommentar
waxlrose2 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 har home edition men har alltid kunne bytte bruker , men ikke nå! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Sjekk her: Kontrollpanel > Brukerkontoer > Endre måte brukere logger av og på (noe sånt, sitter på 2003 Server atm Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Min feil, det kan visst det sjekk den siden her for litt feilsøking: http://support.microsoft.com/kb/279765/EN-US/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå