Gå til innhold

Priser og utvalg av spill til xbox360 (Oslo)

Mazeking

Anbefalte innlegg

Har vært å kikket litt i diverse butikker på spill til 360 men synes jevnt over at det er ganske så skralt med utvalg av spill. Har derfor noen spm?

1. Etter å ha gått rundt i X antall butikker. Hvor får man kjøpt Saint Rows i Oslo? Mange som ikke har hørt om det en gang. Alle andre er utsolgt?

2. Har det kommet noen billigtitler til 360. I så fall finnes det noen offisiell liste over hvilke titler som nå har kommet ut med redusert pris? (Ref. Platinum-serien på Ps2)

3. Hvilke butikker i Oslo har BRA utvalg av spil til 360?

4. Sist, men ikke minst, hvor er spillene billigst i Oslo?

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiderman burde vel ha et greit utvalg.

Selv har jeg 3 steder jeg stikker innom når jeg ser etter Xbox360-spill:

Ram&Rom på Byporten, EbGames på Byporten og Platekompaniet på Oslo City. Pleier normalt å handle på Platekompaniet hvis de har det inne, de har ligger et par kroner under EBGames.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
2. Har det kommet noen billigtitler til 360. I så fall finnes det noen offisiell liste over hvilke titler som nå har kommet ut med redusert pris? (Ref. Platinum-serien på Ps2)
Nei, noe slikt har ennå ikke kommet. Men EB Games og Elkjøp har vel solgt Xbox 360-spill til 250-350 spenn ved enkelte anledninger, og Hardware.no's bruktmarked er også et godt sted å skaffe seg billige spill. Har både solgt, kjøpt og byttet spill derfra, og er veldig fornøyd.
Lenke til kommentar
Har vært å kikket litt i diverse butikker på spill til 360 men synes jevnt over at det er ganske så skralt med utvalg av spill. Har derfor noen spm?

1. Etter å ha gått rundt i X antall butikker. Hvor får man kjøpt Saint Rows i Oslo? Mange som ikke har hørt om det en gang. Alle andre er utsolgt?

3. Hvilke butikker i Oslo har BRA utvalg av spil til 360?

4. Sist, men ikke minst, hvor er spillene billigst i Oslo?

6819442[/snapback]

1. Prøv Spaceworld storgata eller EB Games byporten

2. Vet ikke

3. Samme som svar 1.

4. Elkjøp

Jeg handler ofte hos EB Games da de har 10 dagers regelen som er ypperlig

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg handler ofte hos EB Games da de har 10 dagers regelen som er ypperlig
Den har de nå kvittet seg med, iallefall i Drammen. Med Xbox 360 var det veldig mange som kjøpte spill, grabbet achievements, og leverte inn spillene. Mye abuse, og jeg skjønner godt at de sluttet med det (spill fortsatt i plast tar de selvsagt i vanlig retur).

De tar dog fortsatt inn brukte spill, men forvent å få prisen redusert med minst 1/3.

Lenke til kommentar

6819442[/snapback]

Det kommer Xbox 360 Classics (elns) i høst en gang. Tror kanskje det var oktober. Så vidt jeg vet er det Perfect Dark Zero og Kameo som er først ut.

Lenke til kommentar
Den har de nå kvittet seg med, iallefall i Drammen. Med Xbox 360 var det veldig mange som kjøpte spill, grabbet achievements, og leverte inn spillene. Mye abuse, og jeg skjønner godt at de sluttet med det (spill fortsatt i plast tar de selvsagt i vanlig retur).

De tar dog fortsatt inn brukte spill, men forvent å få prisen redusert med minst 1/3.

6820270[/snapback]

Det funker på EB Games byporten.

Nå er jeg en god kunde så kanskje jeg får ekstra service :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Kan opplyse om at Saints Row kosta 649 på EBGames på byporten. Synes ikke det var billig akkurat  :hmm:

Vel, vel tid er penger så det blei nå det...

6820813[/snapback]

samme prisen som Dead Rising på ebgames på stovner senter. rygga kjapt ut av butikken. kjøper det på elkjøp i morra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...