camilla_84 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 jeg har en sony ericsom k700i,. jeg har tastelås på den , men kommer ikke på tastelås koden. ringte inn til telenor å de sa at jeg måtte sende mobilen til en kis i tr.heim.får å åpne tastelåsen. jeg har en del bilder inne på mobilen som jeg gjerne vil beholde. er dette den eneste muligheten for meg å åpne mobilen ? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) prøv standard koden: 0000 Velkommen til forumet btw Endret 7. september 2006 av Ohny Lenke til kommentar
camilla_84 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 prøv standard koden: 0000 Velkommen til forumet btw 6819400[/snapback] jeg har prøvd ALT...alle koder jeg kan komme på,det er jeg som har fikset den skjønner du... vet ikke hva jeg skal gjøre men tusen takk for svar Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) prøv standard koden: 0000 Velkommen til forumet btw 6819400[/snapback] jeg har prøvd ALT...alle koder jeg kan komme på,det er jeg som har fikset den skjønner du... vet ikke hva jeg skal gjøre men tusen takk for svar 6819422[/snapback] Hmmm. i de fleste tilfeller når bruker setter op telefonlås kode pleier de å sette den til den samme som pin-koden (men antar at du allerede har prøvd dette). En annen måte å komme "rundt" problemet på er å sw oppgrade telefonen selv (via SE sine hjemmesider) (men da ryker jo alle bildene dine...) Dette gjelder selvfølgelig bare hvis bildene ligger inne på selve telefonen og ikke på minnekortet. Det er verdt ettt forsøk å ta ut minnekortet og sette det inn i en minnekortleser og se om du har lagt bildene på minnekortet.. (edit: ser at det var en k700i - og disse har jo ikke minnekort... så da bortfaller mulighetene for å lese av bildene ved hjelp av en minnekortleser) (Velkommen til forumet ! ) Endret 7. september 2006 av KRZT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå