Joachim_F Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Microsoft tar på seg spanderbuksene, og gir oss en ukes gratis Xbox Live Gold senere denne måneden. Les mer Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det blir kjekt, så får jeg testa hvordan det er på nett, når Xbox'en snart er i hus =) Janse.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Og oss som betaler får vel pengene våre refundert for denne måneden da, eller hur Microsoft? Man kan da drømme Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Wow, 9 dagers gratis spilling, fantastisk! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Fint gjort det. Har kanskje noke med at ps3 lanseringen blei utsatt, so dei tenker dei kan friste personer som tenkte på å kjøpe ps3, til heller å kjøpe xbox360. Sida dei får ei gratis veke over nettet. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Sa ikke MS før lanseringen til 360 at det skulle være gratis å spille over Live i helgene? Mener at jeg leste det flere steder, men kan ikke se at MS har gjort det. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Sa ikke MS før lanseringen til 360 at det skulle være gratis å spille over Live i helgene? Mener at jeg leste det flere steder, men kan ikke se at MS har gjort det. 6819692[/snapback] Gjelder bare USA. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Okay..i see. Burde hatt det her i europa også synes jeg Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Okay..i see. Burde hatt det her i europa også synes jeg 6819772[/snapback] Grunnen til at det var gratis helgespilling borti usa var at et eller annet firma(husker ikke hvem) betalte en stor sum til microsoft for at de skulle gjøre det gratis. Forsåvidt er 499,- for et år nesten ingentig, kan ikke komme på et eneste mmo som ikke koster mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det blir kjekt, så får jeg testa hvordan det er på nett, når Xbox'en snart er i hus =)6819405[/snapback] Når du registerer en Live-konto på en Xbox 360, vil du ha Live Gold i en mnd gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg