ratata Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har no byrja å vurdere kjøp av ein TV i denne prisklassen. Helst vil eg ha ein 32" (kan selvfølgelig kjøpa mindre og), men har desverre liten kompetanse innanfor feltet. Har sett litt i reklameavisene til Elkjøp, Elprice... er dette gode skjermar? Huskar ikkje heilt i farten kva skjermar det var tho. Nokon som har anbefalingar? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) så du tv2 hjelper deg i kveld ? elprice / hitachi riktignokk kostet den 37 tusen ,men jeg ville ha vudert kundebehandligen hos Elprice og kvaliteten hos Hitachi. desverre har jeg ingen erfaring med flatskjerms tver og kan heller ikke anbefalle noe. Endret 7. september 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
ratata Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Dette svaret var vel heller irrelevant. Finst det nokon andre forum som kanskje har litt meir sikt på plasma\lcd tv skjermar? Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dette svaret var vel heller irrelevant. Finst det nokon andre forum som kanskje har litt meir sikt på plasma\lcd tv skjermar? 6826812[/snapback] Prøv avforum.no, der burde det være svar å finne på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå