frevild Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Litt biting og kloring er bare kos, det. Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Litt av biting og kloring må man ha. For meg er det en turn on, når jeg selv gjør det mot den personen og når h*n gjør det mot meg. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kooooose pååååå. Jeg klorer til blods om ingen stopper meg fordi jeg ikke legger merke til det selv. Finnes et par kropper med permantente arr der ute Lenke til kommentar
leloco Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hvorfor er det få menn som liker å klore på ryggen?? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg må veø også heve meg på at kloring er da bare for kos.. Jeg mener jeg er ganske røff på det, men faktisk også fått beskjed om å klore hardere, så ja, noen liker det jo veldig godt. På samme måte som med biting, elsker det jeg. Beste på jord (vel, bortsett fra selve sexen da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg