Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor liker damer å klore på ryggen?

Equerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhold og forhold.. Jeg vil nå heller si at man var på nattklubb og fikk napp på en dame.. Hadde også en sjef som bodde i Santos og han hadde omtrent samme erfaringene.. Fort sur , fort glad. Skjønner nesten ikke hvem som orker å ha et slikt forhold.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gjest miss cute

når jeg klorer er det fordi han er så stor at jeg må holde fast i noe, det er et godt tegn. men hvorfor liker gutter å klapse oss å på rompa? det er irriterende!

Lenke til kommentar

når jeg klorer er det fordi han er så stor at jeg må holde fast i noe, det er et godt tegn. men hvorfor liker gutter å klapse oss å på rompa? det er irriterende!

Bump?

Det er masse nerver i rompa, og dermed eksisterer det endel jenter som liker å bli klapset på rompa. Det finnes selvfølgelig en del jenter som ikke liker det - akkurat som noen liker å bli lugget, mens andre er forbanna hårsår.

Angående kloring, satan det er digg! Tror jeg har arr på ryggen etter eksen, og hun på rompa etter meg (jeg setter neglene inn der når jeg blir ridd). (A)

Lenke til kommentar

Kloring, biting, "klemming" ( Altså ikke klyping, mellomting ) er sinnsykt digg under akten. Merker ikke smerte, jeg merker en varm følelse som stråler ut fra hvor enn hun gjør det. Desverre begynner det å minke på brysthår, så hun har fått forbud mot å klore der noe mer :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...