Zethyr Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har fått et merke på ryggen som tok 3uker å grå inn. Samt endel kutt i ansiktet etter at sex ble om til slåsskamp.. for også gå tilbake til sex.. Jeg elsker latinamerikanske damer noen ganger , men kun noen ganger. 6846748[/snapback] Spenstig forhold, gitt. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Forhold og forhold.. Jeg vil nå heller si at man var på nattklubb og fikk napp på en dame.. Hadde også en sjef som bodde i Santos og han hadde omtrent samme erfaringene.. Fort sur , fort glad. Skjønner nesten ikke hvem som orker å ha et slikt forhold. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 bli klora på ryggen er jo litt kick, øker min nytelse vertfall.. om det er hardt gjør intet..da øker en intensitiviteten Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 bli klora på ryggen er jo litt kick, øker min nytelse vertfall.. om det er hardt gjør intet..da øker en intensitiviteten 6866353[/snapback] Jeg syntes det er mer bare en syk fetisje av etterannet slag. Sex skal da ikke være smerte. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 du legger ikkje akkuratt merke til smerten.. ikkje da vertfall.. =) litt utforsking av diverse fetisjer skader ingen, en får mange aha opplevelser, og tenker dette var konge, når eg tidligare ikkje ville prøve i det heile. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Sex skal da ikke være smerte. 6866393[/snapback] For noen er smerte nytelse. Men kan ikke påstå jeg merker no særlig smerte mens det står på, akkurat Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Noen ganger er det jo også deilig at det er litt vondt.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Noen ganger er det jo også deilig at det er litt vondt.. 6871484[/snapback] I mine øyne må det da være _litt_ vondt. Det er ikke selve smerten som er deilig heller, det er opphisselsen og følelsene knyttet til smerten. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Om det er et stort problem for deg er det jo bare å dele ut et par votter Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 er egentlig mer plaget av biting jeg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg føler meg overhodet ikke plaga av det Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) skulle vel bli "plaget", for det er egentlig litt deilig men hvis de biter for hardt blir det vondt Endret 15. september 2006 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Mmm, biting 6871766[/snapback] helt einig Lenke til kommentar
Gjest miss cute Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 når jeg klorer er det fordi han er så stor at jeg må holde fast i noe, det er et godt tegn. men hvorfor liker gutter å klapse oss å på rompa? det er irriterende! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 når jeg klorer er det fordi han er så stor at jeg må holde fast i noe, det er et godt tegn. men hvorfor liker gutter å klapse oss å på rompa? det er irriterende! Bump? Det er masse nerver i rompa, og dermed eksisterer det endel jenter som liker å bli klapset på rompa. Det finnes selvfølgelig en del jenter som ikke liker det - akkurat som noen liker å bli lugget, mens andre er forbanna hårsår. Angående kloring, satan det er digg! Tror jeg har arr på ryggen etter eksen, og hun på rompa etter meg (jeg setter neglene inn der når jeg blir ridd). (A) Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg klorer ikke direkte, men planter fingrene ganske godt på ryggen (eller rumpen) for å bare... få mer.. på en måte. syns det er litt sexy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Wow, bump for great justice. Kjæresten min er dessverre skikkelig pingle når det gjelder kloring, så jeg har begynt å jevnlig ødelegge putetrekk og laken. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg liker det. tror kanskje hun gjør det med meg fordi jeg tar henne hardere Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kloring, biting, "klemming" ( Altså ikke klyping, mellomting ) er sinnsykt digg under akten. Merker ikke smerte, jeg merker en varm følelse som stråler ut fra hvor enn hun gjør det. Desverre begynner det å minke på brysthår, så hun har fått forbud mot å klore der noe mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg