Equerm Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Som topic sier, hvorfor er det så mange damer som klorer oss på ryggen når vi har sex? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Aldri opplved, tror det er spesielt for deg Bjørn Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Ok, kanskje det Var ei som gjorde det, jeg var meget full så jeg reagerte ikke noe serlig, dagen etterpå så var det litt blod på lakenet og noen små kutt på ryggen min Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) hehe.... kjenner til noe av det samme.. Vi kan vel kanskje klore jentene neste gang ? Endret 7. september 2006 av Zozzy Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 hehe.... kjenner til noe av det samme.. Vi kan vel kansje klore jentene neste gang ? 6819279[/snapback] Ja, jeg har endelig sluttet å bite negler så nå kan jeg gjøre det tilbake Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg gjør det fordi det er en måte å få ett eller annet ut på Jeg vet ikke hva, egentlig. Men det er deilig og befriende. Sikkert ikke alle som gjør det. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Ok, synst egentlig det er koselig da, får følelsen av at dama liker det jeg gjør Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hehe, jeg kjenner ingen som gjør det i smerte Men jeg tror aldri jeg har klort så det har blødd, hehe. Bare laget noen merker som ble sittende en stund. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kjæresten min heter Wolverine. Det er godt og vondt på samme tid. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hm, trudde hun gjorde det for at jeg skulle fortsette med hva fankern jeg gjør? Et slags hint om at "ja, mer!"? Eller? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Beveg dere litt mer inn på topic så blir jeg glad Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hehe, jeg kjenner ingen som gjør det i smerte Men jeg tror aldri jeg har klort så det har blødd, hehe. Bare laget noen merker som ble sittende en stund. 6819712[/snapback] Du er virkelig skitten du Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hehe, jeg kjenner ingen som gjør det i smerte Men jeg tror aldri jeg har klort så det har blødd, hehe. Bare laget noen merker som ble sittende en stund. 6819712[/snapback] Du er virkelig skitten du 6822239[/snapback] O RLY? Hvorfor? Lenke til kommentar
-Silje- Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg er jammen ikke helt sikker hva det er jeg.. men må jo bare innrømme at jeg er nok i samme ketegori som Juliess... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Litt røff behandling er da ikke å forakte? Jatakk sier nå jeg iallfall. Lenke til kommentar
chris Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Litt smålig kloring er egentlig litt digg det, så lenge hun ikke klorer for hardt eller har lange neiler. (btw lange neiler er turn -off) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 hehe.... kjenner til noe av det samme.. Vi kan vel kanskje klore jentene neste gang ? 6819279[/snapback] Jaaa, det liker man (Eller i hvert fall jeg) Jeg har aldri klort noen til blods, men satt igjen merker. Og har forøvrig fått både sår og merker tilbake ^^, Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Litt røff behandling er da ikke å forakte? Jatakk sier nå jeg iallfall. 6822418[/snapback] kunne ikkje vert meir enig:D Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kloring på ryggen er jo bare digg..deilig å kjenne at dama spenner musklene for å nyte bedre ^^- Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har fått et merke på ryggen som tok 3uker å grå inn. Samt endel kutt i ansiktet etter at sex ble om til slåsskamp.. for også gå tilbake til sex.. Jeg elsker latinamerikanske damer noen ganger , men kun noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg