Nitrius Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dette er sikkert svart på i den stoore Saint´s Row tråden, men er ikke så lett å finne frem i den. Så det jeg lurer på om noen vet hvordan slike klær kan skaffes? og evt. i hvilken butikk i spillet? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 For å få dette må du utføre "pimp activities" som da er "Snatch" Fullførte en Snatch igår og da fikk jeg kjøpe Pimp briller i smykkebutikker....så skal du ha dette så gjør Snatch oppdrag... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 For å få dette må du utføre "pimp activities" som da er "Snatch" Fullførte en Snatch igår og da fikk jeg kjøpe Pimp briller i smykkebutikker....så skal du ha dette så gjør Snatch oppdrag... 6819160[/snapback] Skal ta å få gjort noen snatch oppdrag senere og se hva som skjer da. Står det at du unlocker noe når du har gjort ferdig oppdraget? eller må du dra til en en butikk å se om det har dukket opp noe nytt? Uansett takk for hjelpen. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Når du har fullført lvl 8 så dukker det som vanlig opp screen med penger og respekt tjent under oppdraget og rett etterpå kommer en ny skjer med: Unlocked og så hva du har fått og hvor du finner det. Så kommer det et svart vindu som forteller deg at du har fullført aktiviteten og at eneste du tjener på dette er penger og ikke respekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå