Gå til innhold

Velge bakrunds historie i Vampire Blodlines?

Anbefalte innlegg

Har ikke rundet Bloodlines enda men har hørt at man kan velge en bakrundshistoreie til karakteren etter man runder det.

Er det noen måte å låse opp dette på før man spiller hele spillet igjenom?

Edit: ARGH! Ingen som vet?

Endret av The O
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant patchene mine på gamespot.com og du kan sikkert finne dem på filefront.com også. Det er kun et par offisielle da fordi studioet som lagde dette spillet la opp for en stund siden. Og du er helt nødt til å ha ihvertfall disse patchene fordi det er ganske mye bugs i spille fra bånn av.

Det finnes også uoffisielle patcher som funker bra, bare følg bruksanvisningene så går nok det bra å installere dem.

Det finnes også i tillegg en tøff mod som gjør det mulig å spille noen av de andre clanene som ikke var med i hovedspillet. Men jeg hukser ikke hva den het nå..sorry.

Sjekk på gamespot ihvertfal..

Lenke til kommentar
Jeg fant patchene mine på gamespot.com og du kan sikkert finne dem på filefront.com også. Det er kun et par offisielle da fordi studioet som lagde dette spillet la opp for en stund siden. Og du er helt nødt til å ha ihvertfall disse patchene fordi det er ganske mye bugs i spille fra bånn av.

Det finnes også uoffisielle patcher som funker bra, bare følg bruksanvisningene så går nok det bra å installere dem.

Det finnes også i tillegg en tøff mod som gjør det mulig å spille noen av de andre clanene som ikke var med i hovedspillet. Men jeg hukser ikke hva den het nå..sorry.

Sjekk på gamespot ihvertfal..

6829130[/snapback]

Kuult skal prøve, takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...