nahojdat Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Selv en ok 400W strømforsyning skal drive det fint om du ikke har planer om overklokking. Skal du derimot overklokke ville jeg gått for en god 500W. Skal du ha skikkelig bra OG stille strømforsyning så sjekk ut merkene Mist, Seasonic og Tagan (Mange andre er bra men ikke like stille) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Handlevogn Den ble kanskje litt dyr men så har du muligheten til å lett klokke den ... Burdte klarer 2,2Ghz utenom å røre minne men det minne skal klokke bra så hvis hovedkortet tillater det kan duu kanskje nå 400x7=2800Mhz som er 1Ghz mer på et billig system og da er du garantert bra ytelse ... Lenke til kommentar
Peddi Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Takk for det, men er det NOEN som helst måte å få den ned til...tja 6.5? Lenke til kommentar
Peddi Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 eller er det for mye å be om? Lenke til kommentar
Peddi Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Fant dette ganske kule kabinettet, men er prisen for god til å være sann? hvis du regner med de 3 viftene og 400w strømforsyningen man får med? http://www.digihome.no/PartDetail.aspx?q=p...72;c:36139;r:pg Lenke til kommentar
Peddi Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Noen som har eller har peil på om det funker? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det er ikke akkurat hva jeg ville gått for (med tanke på kvalitet/man får hva man betaler for). Om du er rask så har Netshop weekend tilbud på Sunbeam NUUO 550W strømforsyning med avtagbare kabler til 595kr, den har fått ganske bra i karakter i tester. Ellers kan du sjekke ut Seasonic S12 430W Kabinett blir da uten strømforsyning og selv det bør velges med omhu, det er mye dårlig kvalitet på markedet. Om du vil ha med bra kvalitet og også med mulighet for å få maskinen ganske stille etterhvert ville jeg sett etter et som har 120mm vifter framme og bak (eventuelt muligheter for det) og gjerne gummioppheng til harddisker (dette kan også lett fikses selv.). F.eks Antec SLK3000B har 120mm vifter framme og bak som kan stilles i 3 hastigheter, og også gummioppheng. Kabinettet har fått veldig bra karakterer i tester, at det også har en OK pris er heller ingen ulempe. Lenke til kommentar
Peddi Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Og viftene følger med? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Viftene følger med ja, har bygd pc i dette kabinettet tidligere og ble sjokket over at det var så bra kabinett til så lite penger.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Skal prøve å gjøre den litt billigere nå jeg ... Beklager at jeg ikke fikk tid igår ... Lenke til kommentar
Peddi Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 det går fint vettu Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Det må bli en 17" skjerm da eller en CRT da for da har du råd til en 19" kanskje med 1600x1200 Its up to you but if it had been up to me i had take little bit more money in it and bouth a 19" LCD Edit: Her og her har du oppsettet da med en 19" LCD Endret 9. september 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har skumlest gjennom denne tråden nå, og jeg synes ærlig talt det virker helt idiotisk når folk forsøker å overtale en fyr som ikke engang vet hva en sokkel er, å bygge pc selv. Trådstarter bør få nettbutikken til å sette sammen maskinen. Da får han en maskin som virker med en gang. Han er sikker på at han ikke ødelegger maskinen når han (eller mer eller mindre kompetente kompiser) setter delene sammen. Men viktigst av alt: Hvis det viser seg at det er noe feil med maskinen, kan han sende hele maskinen i retur til nettbutikken. Om han bygger selv, må han derimot finne den spesielle delen det er feil med, og det er ikke så lett hvis man ikke har en haug med reservedeler liggende fra før av. Lenke til kommentar
Peddi Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Har tenkt litt fram og tilbake på om jeg skal bygge selv eller kjøpe/konfiguere litt på en ferdig "butikk PC", byggingen blir ingen problem men er usiker på delene jeg skal bruke Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Da rakk jeg det akkurat før middag bobl bobl bobl bobl [2] Sånn bedre hovedkort, kabinett, PSU og ikke minst GPU også litt bedre CPU pluss at det kommer til å bli mye mindre støy med de kjølerne jeg har plukket ut ... Du kan også klokke GPU en del og du kan kjøre CPU på 8x333,5 som er 2,67Ghz uten å røre minne da for du en rask og fin pc for pengene. Håper du liker kabinettet, det ble ca. 350,- til overs på 8000,- så da kan du bruke det på frakt Lenke til kommentar
Peddi Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Ehm... hva med grafikk kort? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ehm... hva med grafikk kort? 6833229[/snapback] åssan så på det men glemte antaglivis å legge det i handlevognen Skal ta bort noen ting nå og legge det til ... Lenke til kommentar
Peddi Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 lol det går finfint Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ta en titt nå du ! Da kan du kjøre på 333,5x7 som er 2,34Ghz som er ganske bra det og ... Selv stock på 1,83Ghz er bra Lenke til kommentar
Peddi Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Ta en titt nå du ! Da kan du kjøre på 333,5x7 som er 2,34Ghz som er ganske bra det og ... Selv stock på 1,83Ghz er bra 6833343[/snapback] Hehe, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå