KeyanZa Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 ingen problem med å ligge med 1000 forskjellige folk, men ligge med en person 1000 ganger er bedre for meg er sex noe du deler med en du er glad i å kjenner, ikke fly rund på byen å finne one night stands, det har jeg null respekt for! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 For jenter så syntes jeg man burde holde seg godt under 10 helst. Egentlig det samme for gutter. Hadde blitt innmari skeptisk til fyren vist jeg fikk vite han hadde ligget med flere jenter enn han kunne telle. Min konklusjon : under 10 på begge kjønn. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 regner med at jenter ikke ligger med hvem som helst Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ingen problem med å ligge med 1000 forskjellige folk ikke fly rund på byen å finne one night stands, det har jeg null respekt for! 7241059[/snapback] haha, måtte bare kommentere selvmotsigelsen enten har du null selvrespekt, eller så er du ekstremt gammel (hvis du tok den) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det er vel ikke selvmotsigelse. Man kan da ligge med masse folk uten at det skal være one night stand ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg begynner å miste ganske mye respekt for ØD Oo Men det er en helt annen sak. Jeg tror egentlig at det ikke er noen generell "grense" for hvor mange det er "lov" å ha ligget med. Den eneste som begrenser deg, er deg. ^^ Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Én, er for mange, i mine øyne. :!: Hun bør være jomfru. Da jeg er født i Væren, kan du banne på at jeg ønsker å være hennes første. Værer liker å være først. Endret 8. november 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) vil si det er like krav for både menn og kvinner. det finnes selfølgelig personer som "oivind_dahle" men jeg velger/håper å tro at de fleste både gutter og jenter ønsker å holde dette antallet til antall personer de faktisk har elska. om en jente hadde pult på alt bare for sexen så hadde ikke jeg vært interessert. over og ut og om jeg var jente så hadde jeg ikke vært interessert i "oivind_dahle". no offence Endret 8. november 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Én, er for mange, i mine øyne. :!: Hun bør være jomfru. Da jeg er født i Væren, kan du banne på at jeg ønsker å være hennes første. Værer liker å være først. 7245044[/snapback] Indeed we do! Men gjør ikke noe om hun har hatt noen før meg.. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ingen problem med å ligge med 1000 forskjellige folk, men ligge med en person 1000 ganger er bedre 7241059[/snapback] Beynner å gå lei etter 1000 ganger med samme dama vel? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Én, er for mange, i mine øyne. :!: Hun bør være jomfru. Da jeg er født i Væren, kan du banne på at jeg ønsker å være hennes første. Værer liker å være først. 7245044[/snapback] Vel, jeg er da stolt over å kunne røpe at jeg kommer til å være Jomfru hele livet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Beynner å gå lei etter 1000 ganger med samme dama vel? 7245843[/snapback] Hva skal tilsi det, man gjør sjelden det samme hver gang. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 For jenter så syntes jeg man burde holde seg godt under 10 helst. Egentlig det samme for gutter. Hadde blitt innmari skeptisk til fyren vist jeg fikk vite han hadde ligget med flere jenter enn han kunne telle. Min konklusjon : under 10 på begge kjønn. 7241732[/snapback] Du kan med andre ord ikke telle lenger enn til 10? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 For jenter så syntes jeg man burde holde seg godt under 10 helst. Egentlig det samme for gutter. Hadde blitt innmari skeptisk til fyren vist jeg fikk vite han hadde ligget med flere jenter enn han kunne telle. Min konklusjon : under 10 på begge kjønn. 7241732[/snapback] Forresten, darkness| tok en "BOOOM! Headshot" på deg. La oss si en mann på 40, eller en kvinne som har hatt sex med 10 stk. Så sier vi at første gang han/hun hadde sex var han/hun 16 år. Da har han hatt sex i 24 år. Så på 2 år og noen måneder, har han/hun hatt sex med EN person. Det vil si at han/hun er en skikkelig løstøs. Tenk det det da, sex med en person hver andre år, høres forferdelig lite ut spør du meg. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vel, jeg er da stolt over å kunne røpe at jeg kommer til å være Jomfru hele livet 7246497[/snapback] Sier du til en cola på byen!?! Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hmmm.. "Har du lyst har du lov" synes jeg passer.. Et satt antall blir for teit som noen alt har påpekt... Personlig er jeg ikke intresert i å vite noe antall fra en potensiel partner.. om hun har vært med noen før er det ingen bakdel, nesten værre hvis hun ikke har det.... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 La oss si en mann på 40, eller en kvinne som har hatt sex med 10 stk. Så sier vi at første gang han/hun hadde sex var han/hun 16 år. Da har han hatt sex i 24 år. Så på 2 år og noen måneder, har han/hun hatt sex med EN person. Det vil si at han/hun er en skikkelig løstøs. Tenk det det da, sex med en person hver andre år, høres forferdelig lite ut spør du meg. 7249203[/snapback] Det kan vi snakke om når du blir 40 selv... En mann på 40 som har hatt 10 partnere har sannsynligvis hadde de fleste i løpet av noen få år. Enten før han giftet seg/ble samboer, eller etter at han har blitt skilt. (Antagelig det første, skilte mannfolk blir sjelden festløver.) Så i løpet av de 24 årene har han antagelig hatt bare en partner i 15-20 av dem. Og det går jo an å ha sex med samme person flere ganger... Husk også at 24 år er vel mye, de fleste starter ikke så tidlig som 16. I vår uhøytidelige forumpoll, hvor flesteparten tross alt er i aldersgruppen, var det bare en tredjedel som sa de hadde debutert når de var 16 eller tidligere. Riktignok var ikke mange av oss løsslupne 70-tallsungdommer representert, men gjennomsnittsalderen var i hvertfall ikke lavere den gang. Geir Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Så klart er du antaglivis ikke singel i 24 år. Men det er heller ikke poenget. Om du har tatt 3 stykk på et år skal ikke jeg putte kula i hue på deg. Når du begynner å tanke ned 3-4 på en måned, da kan jeg være med i praten. Jeg kjenner folk som har hatt sex med 10-20 stykk og er i ungdoms alderen. For MEG er det mye, men så lenge de er frisk som en fisk skal ikke jeg grøsse når jeg er på vei inn (Gjelder bare jenter). Altså, en pen jomfru på 20 skal du lete en stund etter tror jeg. Men om man skal ha 15 one night stand, så er saken en annen. Det sier litt om deg, jeg hadde ikke putta den inni der. Men det man ikke veit tar man vel heller ikke så mye skade av. Endret 9. november 2006 av Neppe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Altså, hvis det gjelder hvor mange partneren din har hatt før deg, så syntes jeg ikke det har så mye å si, sånn egentlig. Såklart, det er ikke akkurat sjarmerende at en på 20 har hatt 30 sexpartnere. Men alle har en fortid, og det syntes jeg ikke noen andre har noen med. Personlig så foretrekker jeg å ikke vite antall sexpartnere kjæresten min har. Fortid er fortid. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har sluttet å henge meg opp i hvor mange Før var det noe man tenkte skikkelig mye på, og om man skulle ligge med kjæresten første gang måtte man tenke seg skikkelig hardt om og passe på å være sikker, for da fikk man jo en til i regnskapet... Men herrmin for noe tull? Men om det er slike holdninger som er ute og går skal jeg aldri fortelle min eventuelle nye kjæreste om mitt antall, for det er over 10, det skal være sikkert og vist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå