Gå til innhold

Mistenksomt billig LG U8500

joku

Anbefalte innlegg

Hei.

Kom over på LG8500 i prisguiden og den var ekstremt billig. Det står at det er telenor låst, men det går vell ant å låse det opp? Men uansett har jeg telenor så det gjør ikke noe. Men kan de prisene stemme? Det står ikke noe ting om abonnement gjør det vel? Jeg så værtfall ikke. her er linkene:

http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...32;c:36176;r:pg

http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...78;c:36176;r:pg

Mvh: Joku :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det koster virkelig litt over 600 kr uten abb? Det er jo ingenting for den tlf. Men går det ant å låse opp tlf slikt at jeg kan bruke andre simkorter med andre opratør, og hvordan gjør jeg det?

EDIT: i følge priskguden står at det koster 664 kr for den billigste alternativet, men når man går inn på den siden der du skal kjøpe det, er det bare bilde til tlf og det står ingen pris på den. Altså den øverste av de to linkene lenger oppe. Kansje det er nokke feil med prisguden eller? Fordi 1265 kr (den nederste linken) virker litt mer rimelig.

her er linken til prisguiden: https://prisguiden.no/product.php?productId=47124

Endret av joku
Lenke til kommentar

Så sant så sant. Da kan det jo virke som om 664 bare er en lokkepris da! for går jo ikke ann å trykke "KJØP" noen steder!

Men er det virkelig ingen som sitter inne med noen erfaringer om denne telefonen? Hvordan er kameraet, og mp3spilleren? og ikke minst meldingssystemet..

Endret av Kridal
Lenke til kommentar
Så det koster virkelig litt over 600 kr uten abb? Det er jo ingenting for den tlf. Men går det ant å låse opp tlf slikt at jeg kan bruke andre simkorter med andre opratør, og hvordan gjør jeg det?

6820245[/snapback]

Unlockshop.no skal kunne låse opp denne telefonen ganske så snart såvidt jeg vet

Lenke til kommentar

Jeg bestilte i går, og fikk dette til svar i dag.

Du hadde bestilt en U8500 Kampanje Telenorlåst Entry her hos oss. Den varen er leverandøren vår tom for, den er nå gått ut.

Så jeg kansellerte ordren din siden vi ikke kan skaffe denne mer.

Skjønner ikke helt hvorfor de har den inne i systemet med 3 ordrenummer, og tilsammen 400stk på lager, når de egentlig ikke har den...

Edit: Ser de har fått fjernet det nå ja ;)

PS: Hvis noen har peiling på hvor det går an å få fatt i denne for en god pris si gjerne i fra her...

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Kan han bare kansellere ordren din hvis den ble bekreftet da?

6822067[/snapback]

Tja, det vet jeg ikke, men er vel ikke så mye vits i å krangle - har de ikke, så har de ikke.

Dette stod i ordrebekreftelsen jeg fikk på mail:

" LG U8500 Kampanje Telenorlåst Entry (U8500Kjedehuset) 100 stk tilgjengelig 664,-"

Lenke til kommentar

eg kjøpte min på Borg storsenter i sarpsborg i går! Hadde en 5-6 stk igjen!

Er veldig fornøyd med telefonen om man sammenlikner med prisen. Kamera er greit nok, ikke noe veldig, men sånn man kan forvente av en billig mobil. Mp3spilleren er ikke av den beste sorten, men grei og oversiktelig og man kan laga playlist! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...