vargaz Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Emnetittelen sier det meste. Jeg bruker scart inn til tv'n. Dette er på en ny PC. Den gamle PC'n brukte samme kabel, men et nvidia kort, den fikk farger. Jeg lurer på hva som kan være feil, har testet det jeg får til å teste, har også lest en del poster om folk som har hatt dette problemet uten at det har hjulpet meg noe. Noen som sitter på noe siste tjuvtriks? Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Du må gå inn på instillingene på kortet. Skal være et ikon i systemfeltet. Der må du finne noe om tv system, og sette den til PAL. Hvis dette er gjort må du trykke på AV knappen på fjernkontrollen for å finne S-Video. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Det er også gjort tidligere uten suksess... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Da er vel problemet om TV-en støtter s-video. Med det gamle nVidia-kortet hadde du sansynligvis stilt driveren til å gi kompositt ut på s-video, men dette er ikke mulig med ATI-kort. Hvis dette er grunnen, er løsningen f.eks. Sandbergs Colorfix. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Ok, får se på det.. mulig at det blir bestillt et nvidia kort istedet.. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva slags TV er det? Of hva slags kanaler og innganger har den? Om det er en relativt ny TV så har den mest sannsynlig en egen S-video-kanal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå