Dane Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Har nettopp satt inn en Dlink trådlös router..624+ Når jeg surfer på internett er det utrolig treigt.. så jeg tok en TPtest... för fikk jeg ca.7 mb/s...nå får jeg mellom 30 og 100 kb/s...kan jo ikke stemme att den trådlöse suger så mye? har skifta kanal, for jeg oppdaga att en annen i området kjörte på samme kanal som meg...uten att det hjalp veldig mye.. Noen som har noen ideér? EDIT: det er like treigt med kabel gjennom routeren.. Endret 7. september 2006 av Dane Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Har nettopp satt inn en Dlink trådlös router..624+ Når jeg surfer på internett er det utrolig treigt.. så jeg tok en TPtest... för fikk jeg ca.7 mb/s...nå får jeg mellom 30 og 100 kb/s...kan jo ikke stemme att den trådlöse suger så mye? har skifta kanal, for jeg oppdaga att en annen i området kjörte på samme kanal som meg...uten att det hjalp veldig mye.. Noen som har noen ideér? EDIT: det er like treigt med kabel gjennom routeren.. 6818799[/snapback] kB(kilobyte)=8kb(kilobit) stor B for byte liten b for bit.Men det vet du sikkert siden du skrev kb. Endret 7. september 2006 av Sunni Lenke til kommentar
Dane Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 takk, det hjalp jo... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det pleier å hjelpe med et lite strømbrudd på routeren i slike tilfeller. Ofte skyldes dårlig hastighet at man har kjørt bittorrent eller tilsvarende og kjørt routeren i senk med for mange forbindelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå