Øystein.F. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ikkje høyr på Sony. Det er Capcom som bestemmer når neste-generasjon startar. Les mer Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Svært lovende og godt skrevet omtale! Forsterker bare den absurde trangen jeg har til å få dette spillet i hus, men som den fantastiske idioten jeg er så blir det en uke til. Forhåndsbestilling via Play-Asia har sin bakside.. En uke frakt Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bra omtale. Den satte siste spiker i kista for min del. Eg skal kjøpe dette spelet asap Blei ein dyr månad dette. Saints Row, Test Drive, DOA4 og Dead Rising Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kommer dette til PC også en dag kansje ? Noen som vet ? Lenke til kommentar
roht Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hmm, vurderer sterkt å kjøpe inn ein xbox 360 no som Sony har kansellert PS3-lanseringa i Europa. Visst Dead Rising er så bra vel og merke Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Imponerende! Jeg venter til jul og gears of war, forventer at microsoft slår på stortromma angående prisjustering as well. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kommer dette til PC også en dag kansje ?Noen som vet ? 6818845[/snapback] Foreløpig har det ikke vært snakk om noe utgivelse på andre plattformer enn Xbox 360. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bra omtale! Du har nå overstyrt viljen min og bestemt at dette spillet skal kjøpes for meg Ellers vil jeg påpeke at neste generasjon startet allerede i vår med Oblivion (til trøss for litt "sløve" ansiktsutrykk), og jeg har mine tvil om at denne Zombie-hatende Frank er tøffere enn selveste Solid Snake Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 kjøpte det i går, syyykt moro spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det er dog et par ting som gjør at jeg ikke vet hvor mye glede jeg kommer til å ha ut av dette spillet: - Savesystemet. 1 save. Og man kan save i en posisjon hvor man ikke får med hele histroien. - Repetetivt. Jada, det er gøy å slakte Zombier, men det virker som om det kan bli gammelt relativt fort. - Den veldig linære storymoden - å måtte være på spesifikke steder til enhver tid virker litt vel brutalt, jeg liker å ha mer kontroll selv. Med det sagt, jeg kommer til å forsøke å få tak i det i morgen, så får vi se om jeg har rett å være skeptisk. Flott review, dog. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Raste til Elkjøp på Carl Berner i dag, litt over 10:00, og har egentlig spilt siden! Videosnutten til had duden fra VG.no overbeviste meg! Artig spill!! Er litt vanskelig, og jeg vil ikke la noen av disse stakkarslige menneskene dø .. altså de som er, for the moment, i live! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bra omtale. Jeg tror at dette blir noe av det jeg kjøper til 360 etterhvert... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 nå har jeg bare prøvd demoen.. men for dere som har spillet.. handler det om noe annet enn og slakte zombies div. plasser ? tenker da på masseslagsmål i butikker osv.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Digget demoen, leste anmeldelsen og kjøpte spillet i dag. Så får vi se om jeg liker det Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hmm, vurderer sterkt å kjøpe inn ein xbox 360 no som Sony har kansellert PS3-lanseringa i Europa. Visst Dead Rising er så bra vel og merke 6818847[/snapback] Sitter du inne med noe info ingen andre har? Sist jeg sjekka så var lanseringen utsatt, ikke kansellert Dette spillet er sikkert bra.. Men om det er hvert 360 alene stiller jeg meg kritisk til. Til dags dato så er det bare Oblivion som er verdt 360 alene Så jeg håper noen av mine mates kjøper dette spillet til sine 360'er, for jeg venter enda i spenning Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hmm, vurderer sterkt å kjøpe inn ein xbox 360 no som Sony har kansellert PS3-lanseringa i Europa. Visst Dead Rising er så bra vel og merke 6818847[/snapback] Dead Rising er bra. Kommer masse bra spill til 360 fremover. Kjøp 360 nå, så selger du eventuelt 360'n når du skal ha ps3. eller ikke Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Håper VIRKELIG at dette spillet kommer til PC! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Håper VIRKELIG at dette spillet kommer til PC! 6834186[/snapback] Det tviler eg sterkt på at det gjør! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Veldig god omtale. Godt skrevet og liker måten du fremmer spillet. Eneste jeg kan klage på er at jeg egentlig ikke skjønner at neste generasjon kommer nå, men du har et poeng. Tross i at ser på ingen måte på at dette ikke har kunne blitt mulig før. Den debatten trengst ikke her såklart. Uansett en god omtale. Ikke et spill for meg, får vente ytteligere en måned før mitt neste 360-kjøp. Lenge siden sist kjøp nå... Lenke til kommentar
roht Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Sitter du inne med noe info ingen andre har? Sist jeg sjekka så var lanseringen utsatt, ikke kansellert smile.gif Ups, flause! Meinte sjølvsagt at dei hadde utsett lanseringa i europa Og ja, ein framifrå omtale, liker at nynorsk blir nytta. Keep ut the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg