FaO Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bestillte en amd x2 cpu(3800+) rundt den 1. August. I går avbestillte jeg fordi at jeg ikke gadd å vente lengere og i dag står det at denne varen ikke er bestillt men kan skaffes på 3-4 dager. Ellers har det stått hele tiden at varen er bestillt og er inne innen en hvis dato. Har dere opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg bestilte et headset. Da sto det at varen var bestilt og forventet på lager om 10 dager. Etter 10 dager sto det at den var på lager om ca en måned. Etter 4 dager fikk jeg beskjed om at den var sendt. Ellers er jeg ganske fornøyd med SHG. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Flyttes fra annet i OT, til webshop diskusjoner Lenke til kommentar
FaO Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 sikkert bra netshop, ikke det. Men d blir dårlig førsteinntrykk ihvertfall... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg ble irritert når de skiftet lagerstatusen hele tiden, og jeg synes det er idiotisk at de har så forbanna elendig webshop, den ser jo faen ikke ut. I begynnelsen ville jeg ikke handle der, siden det så så jævlig amatøraktig ut. Tror nok de mister en god del kunder sånn. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 der var d en som har samme mening som meg Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Syns SHG er veldig bra når de først har varene på lager. Men den der forventet på lager-tingen er lame. Burde vel heller hete "en ørliten sjanse for at den er på lager". Rett og slett fodi datoen endres sikkert 5 ganger før varen først er der. Nettsidene er litt håpløse, ja. Men har blitt vant med dem etter hvert. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har kun gode erfaringer med SHG. Grei service, fint utvalg og gode priser. De få gangene jeg har bestilt varer som ikke var på lager, har de faktisk kommet på lager til forventet tid. Eneste som er litt kjedelig er den lange forsendelsestiden og dyr porto, men det er jo helt og holdent postens feil (samt at det sendes fra .dk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå