perben Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Innlegget er slettet. Endret 16. september 2006 av perben Lenke til kommentar
mystisk-hammer Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Nei, du gjorde vel ikke det... Nei da:P Likte bildet jeg! Det var skikkelig kult, likte også fargene! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Syns ikke bildet var så spennende. var liksom ikke noen farger som skilte seg ut, eller noe som gjorde at man fikk et blikkfang. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg synes dette ble for rotete, hadde sett bedre ut om bakgrunnen hadde vært mer blurry, da hadde motivet kommet mer fram. Spesielt lys på de to bladene piggtråden ligger på, fint Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det tåler litt mer skarphet, samt litt småjusteringer med f.eks. curves og farger for å gjøre det hele litt mer spennende. Det blir litt anonymt slik det er nå. Lenke til kommentar
perben Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Innlegget er slettet. Endret 16. september 2006 av perben Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bildet fenget ikke meg, syns det er for uryddig. Det er liksom ikke noe som i motivet som skiller seg ut. Foruten piggtråden er det mye grønt her og lite kontrastforskjeller. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det ser ut som hvitbalansen er litt i kjøligste laget. Lyset er litt flatt og kjedelig og piggtråden forsvinner plutselig i masse rot. Bedre belysning og muligens en litt annen vinkel tror jeg hadde hjulpet mye. Jeg prøvde å lage en god gammeldags høy ISO filmvariasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå