SEGranli Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har i det siste opplevd at jeg ikke får sletta enkelte filer på et av minnekortene mine: Mens jeg bruker videofunksjonen (på digitalt superzoom) stopper iblant opptaket og det kommer en melding om "WRITING ERROR", og jeg må slå av strømmen og så slå på kameraet igjen for å kunne filme eller ta bilder. Når jeg bruker funksjonen for å se på innholdet på minnekortet så kommer det bare et svart bilde der dette har skjedd og filen lar seg ikke slette! Dette har skjedd flere ganger på samme kortet, et TwinMOS Ultra-X 150X på 1GB av SD-format. Noen som vet hva dette kommer av og om det er noe jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det høres ut som en feil på kortet, hvis det ikke skjer med andre kort så burde du levere det tilbake og få et nytt. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Nå er vel ikke TwinMos minnekortene kjent for å være veldig bra heller da. Jeg ville reklamert på kortet der jeg kjøpte det, og heller gått for et SanDisk kort istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå