Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for en FS Amilio A1630?

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer litt på hvor mye jeg kan få for en Fujitsu Simens Amilio A1630?

Spec:

*Skjerm: 15,4" WXGA TFT(Widescreen) (1280 x 800)

*CPU: AMD Mobility 3400 +

*Minne 512MB DDR (max 2GB)

*Skjermkort: ATI Radeon Mobility 9700 (128MB)

*CD/DVD-Rom: DVD+R/RW

*Harddisk: 80GB 5400RPM

*Trådløst nett (et selvfølge)

Bateriets varighet er på ca 2,5 timer.

3stk USB2 porter og kortleser for MMC og SD kort!

All programvaren som fulgte med maskinen er inkludert samt XP Home eventuelt XP Pro SP2. :yes:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC`en ble kjøpt den 27.01.2005! Bateriet varer i ca 2,5t under moderat bruk (surfing, tekstbehandling osv)! Oppdaterer dette i første post også! :thumbup: Alle kviteringer foreligger. Maskinen er ikke slitt, kan knipse noen bilder når jeg kommer hjem. :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Fikk en e-mail fra en fyr som påstår at han er interesert i laptopen. Tipper selv at denne er fake, noen synspunkter?

E-mailen lyder slik:

hello, l came accross your advert on this web address no about note book which l think am intrested in buying it for my son that is in west africa in nigeria as a bightday gitf kindly let me know if you still have the notebook for sale and do let me know how much you willing to give it out and how much is going to cost me to post the notebookto this address below

name:dayo fagbohun

address o box 6311 agodi post office

state:oyo

city:ibadan

zipcode:23402.... pls feel free to get back to me asap and tell me how you want me to pay your money

Lenke til kommentar
E-mailen lyder slik:

hello, l came accross your advert on this web address no about note book which l think am intrested in buying it for my son that is in west africa in nigeria as a bightday gitf kindly let me know if you still have the notebook for sale and do let me know how much you willing to give it out and how much is going to cost me to post the notebookto this address below

name:dayo fagbohun

address o box 6311 agodi post office

state:oyo

city:ibadan

zipcode:23402.... pls feel free to get back to me asap and tell me how you want me to pay your money

hehe..ja den er selvsagt fake..har fått mange slike selv....

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en laptop til kona. Integrert grafikk og 1024MB minne, ellers ganske lik. Ga 5500,- for den. Nå er din over halvannet år, så om du får 4000 er det egentlig fair. På den annen side ser jeg at tilsvarende din PC fort vekk annonseres for 6-7000, så du kan jo prøve deg på 6000?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...