Boralis Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg skrev ett innlegg for noen dager siden som het "komplett hvem andre" der de fikk flengende kritikk for dårlig service.Etter dette innlegget fikk jeg en personelig henvendelse fra Andreas Skotner i komplett der han på det sterkeste beklaget det som hadde hendt og ville ordne opp i dette,jeg har nå snakket med han på tlf og han ordnet ny vare + litt til og sender dette i expresspakke så jeg mottar dette i morgen tidlig.Jeg får også dekket alle utgifter som jeg har hatt i denne saken. Dette må jeg si meg meget godt fornøyd med,og vil etter dette fortsette å handle hos dem. Årsaken til att jeg skriver dette er att siden jeg tidligere har kritisert dem synest jeg det er på sin plass å rose dem når de retter opp slike feil. Så igjen godt jobba Komplett _________________ P4 2,8 @ 3,4 Corsair XMS 3500 512mb Ati 9700 Pro Msi PE Max2 Vannkjøling 2*120 gb Western digital 8mb cache Lian Li pc 70 3D Mark 16637 [ Denne Melding var redigert av: Snekker`n på 2002-10-28 10:15 ] Lenke til kommentar
sof Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Fint at Komplett ordner opp! La oss i fremtiden håpe at kunder slipper å "ta saken opp" på offentlige fora (som HW.no's) for at kundeservicen ivaretas! sof Lenke til kommentar
metaman Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har hatt en liten sak jeg også som komplett har oordnet opp i. Det dreide seg om en skjerm jeg bestilte som var DAO. Jeg ble henvist til Effekt.no som tar seg av returene av det produktet, men de kunne ikke skaffe noen ny før om 1-2 ukers tid, sa de for en ukes tid siden. Komplett.no sjekket med dem en uke senere, etter oppfordring fra meg, bare for å få samme svar som jeg fikk en uke tidligere. Komplett.no avgjorde da at de skulle sende meg en ny skjerm så skulle de ta opp denne saken med effekt.no Så nå gjenstår det bare å se om skjermen kommer :smile: Metaman Lenke til kommentar
Laka Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det er kanskje p.g.a at komplett virkelig er en god webshop. Når de i tillegg har ansatte som sweaper innom forumet for å beklage/svar på div. innlegg som omhandler salg o.l synes jeg dette tyder på veldig god service. De representerer seg selv som en seriøs webshop som har erfaring. Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 om komplett er en god webshop er en annen sak, de har ivertfall vært veldig vansklig med meg http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=63347&forum=78&7 Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Syns det er lattelig dumt og post'e mgs her på forum om at f.eks "Komplett er useriøse" Komplett behandler meg dårlig" osv osv. hvem gidder og bry seg om, at noen få her har problemer med en butikk som har solgt en vare som ikke er helt feilfri??? noen post'er mgs her som får Komplett til å se ut som at dem er produsent av datautstyr :smile: at en vare har feil er i k k e Komplett sin feil, men feil fra produsent eller skade under postgang o.l. Til dem så har tenkt og syte & klage om Komplett her, kan heller ta kjeften over tlf eller email til Komplett. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-10-31 23:34, skrev JuBi:Syns det er lattelig dumt og post'e mgs her på forum om at f.eks "Komplett er useriøse" Komplett behandler meg dårlig" osv osv. hvem gidder og bry seg om, at noen få her har problemer med en butikk som har solgt en vare som ikke er helt feilfri??? noen post'er mgs her som får Komplett til å se ut som at dem er produsent av datautstyr :smile: at en vare har feil er i k k e Komplett sin feil, men feil fra produsent eller skade under postgang o.l. Til dem så har tenkt og syte & klage om Komplett her, kan heller ta kjeften over tlf eller email til Komplett. Synest det er mer latterlig dumt av deg å utale deg som du gjør,da det er temmelig viktig i mange tilfeller å gjøre oppmerksom på at enkelte firma eller deres ansatte er vanskelig. At dette har blitt tatt opp her på forumet har i flere tilfeller ført til at firmaene har ordnet opp,dette gjelder ikke bare komplett.Om ikke du gidder å bry deg så er det vel flere enn deg som leser innleggene her får vi håpe.Vi får også håpe at slike innleg får firmaer til å skjerpe seg når det gjelder service. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 jeg synes deter helt fint å kunne ta opp saker her på hw.no. 1: da får som regel kunden det han vil ha til slutt 2: om han ikke får det, ville i allefall ikke jeg ha handlet der, altså, de taper mye penger. JuBi: gå og legg deg du, om du ikke liker slike diskusjoner er det bare å ikke lese dem! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 02:14, skrev Snekker`n:Synest det er mer latterlig dumt av deg å utale deg som du gjør,da det er temmelig viktig i mange tilfeller å gjøre oppmerksom på at enkelte firma eller deres ansatte er vanskelig. Ja. Da kan du jo prøve å nevne 1 webshop som IKKE er sånn da. Tror nemlig ikke du finner en som INGEN har hatt noen problemer med. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg har bestilt varer ca. 15 ganger fra komplett.no, men har ALDRI hatt problemer med dem. Har en død Cheiftec 340W PSU her som jeg sender til dem snart, så skal vi se hvordan de er på retur. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 08:51, skrev Cappo: Quote: Den 2002-11-02 02:14, skrev Snekker`n: Synest det er mer latterlig dumt av deg å utale deg som du gjør,da det er temmelig viktig i mange tilfeller å gjøre oppmerksom på at enkelte firma eller deres ansatte er vanskelig. Ja. Da kan du jo prøve å nevne 1 webshop som IKKE er sånn da. Tror nemlig ikke du finner en som INGEN har hatt noen problemer med. Hva andre har hatt prob med kan ikke jeg uttale meg om , men personelig handler jeg for flere 10 talls tusen hos psdata hvert år og har ALDRI hatt prob der,sender mange ganger ting i retur på angreretten og har motatt ting med feil på men de har ordnet opp.Har det vert noe som har hastet har de sendt det med overnatten pakke så jeg har mottatt det dagen etter så har jeg retunert det som var feil og det har ikke kostet meg noe.Det er det jeg kaller service Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 jeg synes det er viktig at vi dele våre erfaringer på hw.no. dessuten har de forskjellige butikkene enkelte innlegg, der de beklager for service osv.. Dette vil medføre til at kundene får mer service og en mer rettferdig behandling hos de forskjellige! Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 JAJA JUbi, hvorfor leser du innlegg postet på webshoperfaringer om du er imot at folk(kunder) skal poste sine erfaringer her da???? LMAO Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-10-31 23:34, skrev JuBi:Til dem så har tenkt og syte & klage om Komplett her, kan heller ta kjeften over tlf eller email til Komplett. Et virkelig pussig innlegg du hadde JuBi. Vi er altså nå på forumet som heter "webshoperfaringer". Hva skal man skrive om der hvis manh ikke kan skrive om dårlige erfaringer med Komplett? Nå er det sånn at mange klager er begrunnet i misforståtte forventninger fra kjøpers side og ikke i at webshopen har handlet feil, men det går vanligvis tydelig fram i postenene. Jeg har kun handlet en eneste gang hos komplett, og var godt fornøyd da (men så ble de ikke satt på spesielle prøver heller), men jeg er veldig interessert i på lese om hvordan Komplett og andre behandler kundene sine hvis problemer oppstår. Er ikke det hele poenget med dette forumet? Eller mener du at forumet bare er her for å skryte av butikkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå