Steina Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Hvor skal jeg begynne.. Jeg har bygd egen PC nå, og selvfølgelig funker ingenting som det skal. Det verste problemet akkurat nå, er at om jeg restarter PC'n nå, så funker ingen av USB enhetene mine. Den spør heller ikke etter installerte USB enheter når Windows har startet. For å si det sånn.. USB driveren er helt død. Musen min er USB.. Heldigvis ikke tastaturet =\ For å fikse dette, så går jeg på Kontrollpanel --> System --> Enhetsbehandling og sletter alle USB drivere. Deretter restarter jeg, og når Windows starter, installerer den USB driverene, og alt virker som det skal.. Vel, angående dette problemet iallfall.. Så om jeg skal restarte så må jeg fjerne USB driverene og restarte en gang til for at det skal funke. Har installert system driverene fra CD som fulgte med hovedkortet mitt også, uten noen forskjell. Et annet spørsmål, om noen har peiling. Jeg satte inn et eksternt lydkort, Soundblaster Live 5.1, i PCI slot'en, men jeg får ikke installert noen drivere, for Windows finner ikke lydkortet. EDIT: Fikk installert lyddriveren fra medfølgende CD. Vistnok drivere fra år 2002, men bedre enn ingenting. Endret 7. september 2006 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Tja, jeg tror jeg har funnet feilen. Jeg avinstallerte "Nvidia nForce IDE System Manager Driver". Så nå funker USB driveren hver gang jeg restarter. IDE System driveren ble installert igjen når jeg installert skjermdriveren, så jeg måte avinstallere den igjen. Jeg synes ikke dette gir NOEN mening i det heletatt, men det funker EDIT: Nei, nå bugger USB'en igjen! Faen! Trakk ut skriveren.. Virker som om det var den som fucket opp pga minnekortleseren. Virker igjen nå.. forløbig. Endret 7. september 2006 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå