Cozzie Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Leste litt på nettet om DEP-teknikk for en stund siden, hvor det var en metode man kunne bruke for å stille inn ønsket dybdeskarpet på bildet ved å velge det ønskde øvre- og nedre punkt ved autofokus på kameraet. Såvidt jeg vet har jeg sett en slik funksjon på Canon sine speilreflekser, men har ikke funnet en slik funksjon på mitt Nikon D70. Er dette unikt for Canon, eller heter det noe annet på Nikons modeller? Om ikke, hva kalles denne funksjonen på Nikon-apparater? Forøvrig ganske fustrerende å måtte skrive tre ord i emnetittelen når det holder med ett. Lenke til kommentar
F1_4 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 DEP? Har du en link til det du har lest? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Ja, dette er kun på Canon. Google "Canon dep", så finner du massevis. Merk at A-DEP, som sitter i forbrukerkameraene deres, ikke er det samme. Endret 7. september 2006 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå