savory naits Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg lurer på en sak, de som har sendt inn xbox til rep. m/HDD. har dere fått ny HDD uten alle saves og div? jeg har en premum og fikk beskjed om å sende den med, men jeg tør ikke helt det.. er så redd for å miste oblivion savesene, viss de forsvinner er det bare til å selge spillet.. gidder ikke gjøre alt på nytt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Normalt sett skal man aldri send einn HDD,bare konsollen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sendte min med med HDD'en og hele pakka, inkluert kontroll og strømadapteret for et halvt år siden. Vel for å svare på spørsmålet fikk jeg ikke igjen samme HDD, det var forsåvidt ikke samme maskin jeg fikk tilbake heller så... Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Du sender ikke noe annet enn selve konsollen.Selv om de sier noe annet på support telefonen så skal du ikke bry deg om det (aner ikke hvorfor det er sånn).Har sendt min to ganger til rep og aldri lagt med noen ting bortsett fra selve konsollen.Dette sier sikkert UPS eller DHL som kommer på døra di og henter i fra om også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå