sthlm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har nettopp kjøpt meg et macroobjektiv som jeg for tiden har det mye moro med. Har derfor en hel del å lære om akkurat denne kategorien og ønsker all kritikk jeg kan få Hvordan fungerer utsnittet? Er skarpheten og fokus ok? Hva med fargene? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 skarpere grønnfarge tror jeg ikke hadde skadet Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg må si jeg liker det, og dråpen treffer meg automatisk. Skarpt, fine farger, det passer godt at de ikke er så skrikende. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Fint motiv, men enig med førstemann. Grønnfargen er litt tørr, få den sterkere så blir det fort mye bedre. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Nydelig! Litt kraftigere grønnfarge kanskje. Endret 10. september 2006 av Mottiman Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Meget bra bilde! Nydelige linjer, liker at man får et mykt inntrykk selv om det er ganske så skarpe linjer. Forresten, hvorfor har du skrevet "foto:" foran navnet ditt? Redd for at folk skal tro du bare har lagd rammen og ikke tatt bilde? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Prøv å få litt mer farger à la slik: Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Veldig fint bilde, blir min desktop for en stund. Takk Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Veldig bra fanget! Kult at dråpen bare står der. Kunne kanskje foretrukket en dypere grønnfarge enn hva som er foreslått her. Litt kutting kunne heller ikke skadet. Litt i bunn og litt fra venstre. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Oisann! Har vært borte i helgen uten tilgang til internett, så her var det mange uleste kommentarer. Først og fremst: Takk for alle kommentarer Kan være enig i at en dypere grønnfarge vil gjøre susen. Blir kanskje litt kaldt slik som orginalen er nå. Hvorfor jeg har skrevet 'foto' foran vet bare gudene (Gammel vane vond å vende) Liker mitt nye macroobjektiv utrolig godt. Har dessverre ikke fått så mye tid til å utforske det ennå, men flere bilder kommer nok med tid og stunder. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Skal man forsterke det grønne (gress, planter etc) så er et godt å skru på det gule først. Gress feks inneholder mye mer gult enn grønt. Bare prøv å øk saturation på gult kontra grønt. Gult gir også det grønne en hetlig glød. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) hey hey, prøvde og mekke en selv med litt mørkere grønnfarge, la oss se. Enda et forsøk på og få det til og ligne mindre på gummiplanter Endret 12. september 2006 av SCV Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ble fort mye bedre ja. Men føler at fargen er noe kunstig, er det bare meg eller kan det ligge noe i det? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 mulig det ble litt vell grønt ja, er ikke sikker, får vente og se hva sjefen selv syns. Men det perottol sa om og øke Gul I RGB innstillingen funket utmerket bra, men vil vell kanskje gi en mer høstaktig stemning? Og hey! det er jo høst! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det er ikke for grønt, men selve grønnfargen virker noe kunstig. Ikke at den virker for mye fikset på, men unaturlig. Om du skjønner. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 igrunnen ikke, men kan teste igjen og gjøre den litt mykere. Hang on. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Trur ikke mykere er nøkkelordet her. Vil nå tro en mindre tropisk grønnfarge ville gjort det som trengs gjøres. Ser nesten litt plastikk ut den fargen. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Har endret fargen ved å kjøre opp litt grønt og mye rødt i råformatet. Har også endret litt komposisjon. Fjernet forresten 'foto' foran navnet mitt også. Syntes selv det ble bedre, men hva sier dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå