Gå til innhold

Omtale av Unreal Tournament 2003 (PC)

Anbefalte innlegg

Må si meg enig i "røkla" om at det gis inntrykk av at det er innført i dette spillet. Ellers syns jeg omtalen var fin.. selv om jeg tror ikke dette spiller blir en høydare på samme måte som forgjengern og Quake 3. Ihverfall jeg har blitt noe lei den måten å spille MP på. Syns nå det er mere spennende med spill som BF1942 som gir stor variasjon og mange utfordringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-29 01:12, skrev klorin:

Må si meg enig i "røkla" om at det gis inntrykk av at det er innført i dette spillet. Ellers syns jeg omtalen var fin.. selv om jeg tror ikke dette spiller blir en høydare på samme måte som forgjengern og Quake 3. Ihverfall jeg har blitt noe lei den måten å spille MP på. Syns nå det er mere spennende med spill som BF1942 som gir stor variasjon og mange utfordringer.

Har ikke prøvd BF1942, vet ike om jeg kommer til å gjøre det heller med tanke på maskinen jeg har, det virker som om at det er mange som har råe maskiner men alikavel "sliter" litt med dette spillet? Er dette tilfelle?

Frankie

Kr.sand

Lenke til kommentar

Så også at det ble kommentert at lyden var ensformig, vanskelig å retningsbestemme osv... Jeg må si meg ganske uenig i dette. Har et audigy kort (siste driverne, det er viktig) og når jeg kobler det opp på 5.1 surround anlegget og fyrer løs, vil jeg si at det er alt annet enn ensformig. Når en hører en rakett ruse forbi deg, for så å smelle rett bak deg... Hehe, det er moro :wink: Er det noen andre synspunkter på dette? Syntes det bare måtte kommenteres...

Lenke til kommentar

Jepp. Vil nok få se en del patcher framover, med både gir bugfixer og ny funksjonalitet. Bonuspakker vil også dukke opp, forhåpentligvis med masse bra TDM maps.

Etterhvert dukker jo det også opp spennende mod'er. UT2k3 er en investering som vil gi mye glede i årene framover.

UT2k3 er jo også et fullverdig utviklingverktøy for folk som vil lage spill, og attpåtil det aller beste på markedet! Ca 400 for det er ekstremt billig!!! Eneste "problemet" er at folk ikke kan ta penger for mod'ene de lager. Isåfall må de vel betale noen små millioner til Epic...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...