Gå til innhold

Omtale av Unreal Tournament 2003 (PC)


Anbefalte innlegg

På mange måter kan ikke et spill som Unreal Tournament 2003 sees på som 99% av de andre titlene som slippes. Her har vi nemlig å gjøre med en tittel som vil henge med oss i flere år fremover Å si noe gjennomtenkt og velreflektert blir en umulig oppgave. Det vi kan fortelle er hvorvidt spillet har det nødvendige potensiale til å skaffe seg et skikkelig fotfeste blant de FPS-avhengige blant oss.

 

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de systemkravene som er nevnt er litt på trynet :wink: som forrige versjon av ut må du ha en svært kraftig prosessor.. tipper 1,5 ghz og opp, dvs at har du en 2 år gammel maskin sitter du egentlig å ser på en jævelig blurry verden idet du hopper og spretter rundt som en gal :wink:

Lenke til kommentar

en ting; dodging er intet nytt, det har vært med helt siden Unreal.

 

sier meg ikke helt enig i at våpnene ser trauste og monotone ut, jeg ville heller sagt det om Q3 arsenalet.

 

Man blir aldri lei av å høre "headshot" :)

 

Likte intro'en, den var ganske på kornet. Det er en haug med folk som syter; det ligner for mye på UT, det ligner for mye på Q3, detligner for lite, etc.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-28 12:01, skrev blackbrrd:

de systemkravene som er nevnt er litt på trynet :wink: som forrige versjon av ut må du ha en svært kraftig prosessor.. tipper 1,5 ghz og opp, dvs at har du en 2 år gammel maskin sitter du egentlig å ser på en jævelig blurry verden idet du hopper og spretter rundt som en gal :wink:


 

Systemkravene som er oppgitt er de som oppgis fra produsentens side. "Alle" vet at disse er alt for lave, men vi gjengir det vi får oppgitt. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-28 12:13, skrev Macint0sh:


...og det blir det heller ikke hevdet noe som helst sted i omtalen.



 

ikke det nei? du er visst ikke klar over hva du selv skriver? o_0

 

"Bevegelsmønsteret er ikke lenger som vi er vant med, det begrenser seg ikke lenger til fremover og bakover. Vi er nå introdusert med "dodging" og "wall-dodging". "Dodging" foregår ved at man trykker på en av bevegelsestastene kjapt etterhverandre, noe som fører til at du veldig kjapt forflytter deg i den retningen."

 

introdusert med dodging? hvis du ikke synes dette er å hevde at dodging er noe nytt, bør du tenke deg godt om et par ganger.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-28 12:30, skrev Macint0sh:


Jeg sier fortsatt ikke at vanlig dodging er nytt.



 

javel, men hva mener du med vanlig dodging da? det er jo ikke flere variasjoner, den er helt lik som den alltid har vært siden Unreal. eneste forskjellen er at man nå, som du nevnte, har fått walldodging i tillegg.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-28 13:19, skrev Newman:

Hopp, skyt, skyt, dø, skyt, hopp, dø, skyt, skyt skyt, hopp, hopp... UT2003 var en gedigen skuffelse! 2-3 timer så var jeg drit lei!


 

Løpe, sparke, løpe, løpe, takle, løpe, løpe, sparke, løpe, takle, løpe, sparke.

 

Nei, det er ikke et kjedelig spill jeg snakker om, men en av verdens mest populære sporter.

 

Din kommentar er like interessant som en som sier: "Baskeball var en gedigen skuffelse. 2-3 timer så var jeg drit lei!"

 

Hva forventer du av 2-3 timers spilling? At du skal flyge rundt og gjøre moving combos og midair rockets, som om du aldri har gjort annet?

 

UT2k3 er ikke yatzee eller ludo. Det krever MANGE timer spilling før du begynner å mestre tingene. Det er et spill som bare blir bedre og bedre når skillsene dine øker. Og enhver taktikk du har lært i CS kan du bare legge på hyllen...

Lenke til kommentar

Det med at du må spille demo versjonen på 80fps er på tryne. Jeg spiller demo versjonen på multiplayer på 30-60fps. Mens på full versjonen på multiplayer ligger den fra 30-50fsp.

 

Jeg har en p4 2.2 og et gf3 ti500. Funker helt fett for meg.

 

Så du trenger ikke ha 80fps konstant for å spille fullversjonen glatt.

 

På singleplayer ligger jeg må samme måte!

Lenke til kommentar

Jeg kjører fps counter hele tida (stat fps i console )

 

Har p4 2,26 og GF4 ti 4200 @ 290/690 128 mb (PoV) ligger på en ca 70-80 fps normalt i 1280 og mange detaljer på (highest på alt sammen ) men i heftige scener med mange boter og store maps synker nedi 30 ca .. det er litt lite :smile: men men .. grafisk sett er det en perle :smile: men etter mange år med fps på baken , så vil jeg si sån 50+ fps HELE tida er egentlig på krevet for å kunne henge med i raske spill .. personlig liker jeg 60+ da føler en at det flyter bra :smile: alt over 60 hz er som oftest waste for du merker ikke og om en ikke har tweaka så er skjermen og på 60 hz..

Lenke til kommentar

Vel, jag kan ikke annet enn å si meg GANSKE uenig med deg, jeg sitter på en gammel Duron 800, 256MB ram og Creative GF2-GTS (ikke akurat en av de beste). Jeg sjekker aldri FPH, hvis jeg kan spille så kan jeg spille. Jeg hopper rundt som en gal, ikke noe som er uskarpt ikke noe som lagger for meg.

 

Jeg har spilt UT i over 1,5år, når man skal løpe rundt å fragge det er ikke detaljer som er viktige, jeg har ikke tid til å studere om omgivelsene er vakre, da blir jeg selv fragget og taper spillet.

 

Frankie

Kr.sand

 

Quote:


Den 2002-10-28 12:01, skrev blackbrrd:

de systemkravene som er nevnt er litt på trynet :wink: som forrige versjon av ut må du ha en svært kraftig prosessor.. tipper 1,5 ghz og opp, dvs at har du en 2 år gammel maskin sitter du egentlig å ser på en jævelig blurry verden idet du hopper og spretter rundt som en gal :wink:


Lenke til kommentar

Jeg må si meg veldig enig her. Jeg skal ikke si at det er sant, men det ser ut som at personen som har omtalt UT2k3 er en Q3 tilhenger, si at jeg tar feil?

 

Når jeg spiller så gjemer jeg bort våpenet, det tar for mye av synsflaten i spillet, jeg vet ikke om det går ann på Q3, men i UT så har man mulighet til å ta det vekk, kjempe fin finesse.

 

H-h-h-Headshot, its like music to my ears.

Dette er noe jeg ikke for nok av.

 

Frankie

Kr.sand

 

Quote:


Den 2002-10-28 12:05, skrev ilex:

en ting; dodging er intet nytt, det har vært med helt siden Unreal.


sier meg ikke helt enig i at våpnene ser trauste og monotone ut, jeg ville heller sagt det om Q3 arsenalet.


Man blir aldri lei av å høre "headshot" :smile:


Likte intro'en, den var ganske på kornet. Det er en haug med folk som syter; det ligner for mye på UT, det ligner for mye på Q3, detligner for lite, etc.



Lenke til kommentar

HAHAHA, det er det dummeste jeg har hørt. Du sier at vanlig dogding ikke er nytt? Les igjennom omtalen din egjen du, du gjør intrykk av at dogding er noe som er introdusert i UT2k3.

 

dogde: double move to any direction. Det er defenisjonen på en dogde, og dette var i Unreal og i UT. Den måten du presentere på i omtalen så virker det om at du aldri har spilt Unreal eller UT (kan hende du har spilt det, men kan ikke være mye).

 

Som det ble nevnt tidligere, hva er "vanlig" dogding som du kaller det? Det er mulig du har spilt Q3 og CS, jeg kjenner ikke så mye til disse to spillene ikke vil jeg det heller :grin: Hadde vært fint hvis du forklarer deg litt nærmere her *useless* (kjenner du til UT så kjenner du nok til den komentaren, ikke taa den personlig, men den er litt morsom :wink: (ikke ban meg fordet)

 

Frankie

Kr.sand

 

Quote:


Den 2002-10-28 12:30, skrev Macint0sh:

Quote:


introdusert med dodging? hvis du ikke synes dette er å hevde at dodging er noe nytt, bør du tenke deg godt om et par ganger.


 

Jeg sier fortsatt ikke at vanlig dodging er nytt.

 

_________________

Erik Jørgensen


Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-28 12:33, skrev siDDIs:


det har altfor mange halvferdige brett og er ekstremt ustabilt på maksiner med ATI kort


og det er ikkje ATI sin feil


 

Antar at du ikke har ATI kort. UT2003 går helt flott i 1280x1024 med alle detaljer på/på max, med mitt ATI radeon 8500LELE @ retail. (XP1800+, 256MB DDR)

 

En ting jeg liker spesielt med UT2003, er at menyen er genial, og rask å loade, og spillet ikke har særlig høye maskinkrav - det går faktisk an å spille det med grafikken på det beste, i motsetning til battlefield f.eks - som dessuten bruker ufattelig lang tid på å loade.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...