Hagr Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 jeg har hørt at det skal være veldig enkelt å flashe X1800GTO til XL... er det noen her som kan forklare meg hvordan jeg får de 4 ekstra pipelines+et mer fancy navn på GPU hvordan og hvor kan jeg få tak i X1800XL BIOS? kan jeg installere denne via windows, eller må jeg bruke diskett?(veldig upraktisk da jeg ikke har diskettstasjon) noen må være så snille å forklare meg dette På forhånd takk MVH. Harald Lenke til kommentar
Mit Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det skal gå med modda bios, noen har fått det til med XL-bios med da var det vistnok ekstremt stor sjangs for at du dreper kortet ditt. HER er det en modda BIOS fra et HIS radeon X1800GTO som skal fungere på alle GTO-kort (600MHz GPU og 600MHz mem, hvis du har noe annet må du være Helt sikker på at kortet ditt takler det), det er sikkert ikke 100% sjangs for at du vil få dette til og fungere og det er også mulig at du kan ta livet av kortet ditt. du må også huske å ta backup av den gamle BIOS'en din før du gjøre noe. for og flashe kortet kan du bruke atiflash eller atiwinflash eller'no sånt, ikke helt sikker så prøv og Google det. jeg vet lite om og flashe skjermkort og kan ikke gi deg noe info om åssen du skal gjøre det, så det må du enten finne ut av sjøl eller spørre noen andre. jeg tror det er mulig og flashe via usb-disk, det må noen andre bekrefte Omtrendt alt dette er basert på det jeg har lest rundt om på andre forum og artikkler. det er også mulig at jeg kan ha glømt noe men kan prøve og komme med mer utfyllende info i morra, byner og bli litt trøtt og ja, det vil nok ikke stå X1800XT, det vil nok fortsatt være et GTO. lykke til! Lenke til kommentar
miig Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=591899&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå