-hauken- Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ble selv sammen med en i klassen min, altså samme alder. Nå i ettertid så synes jeg kanskje det var et dumt valg, for jeg var nødt til og slå opp etter 4 måneder, og da var jeg lei masingen, alt køddet i timene og sms'ene. Men dette var på slutten av året så jeg bytta klasse da jeg begynte i 9ende. Så får meg hadde det kanskje vært bedre med en i høyere alder, så hadde jeg sluppet alt maset med og bytte klasse og sånt. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 2 år går helt fint! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 i et forsøk for å unngå spambots som ttil stadighet kommer tilbake til denne tråden har jeg prøvd å løse dette ved å endre topic Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nå virker det som spørsmålet er: Er det for mye å ha et forhold i to år? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 denne tråden stenges permament grunnet stadig tilbakevennende spambots. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg