Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er to års aldersforskjell for for mye?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Kanskje jeg også kan spørre her inne da, siden det er samme greia. Jeg holder på med ei som er tre år yngere nå. Hun er 16, jeg er 19. Det er noen gode år mellom oss... er dette noe å bekymre seg over tro?

9249651[/snapback]

Det er ikke et problem før det blir et problem. :)

Men du skal gjerne vite at de ikke har så stor erfaring med hvordan det er å være i et forhold. Ikke at alle 19-åringer har det, men gjennomsnittlig har de mer erfaring, og det vil derfor funke bedre. Men i den alderen vil det neppe vare livet ut, så go for it ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg kjenner 14-åringer som er mer modne enn tidligere klassekamerater (jeg fyller 19). Hvis du og jenter føler at dere er på samme nivå, så er alder et vilkårlig tall. Hva andre mener om forholdet er ikke relevant, så det kan du bare ignorere. Hvis dere er lykkelig sammen, så er det det viktigste.

Gratulerer med dame. :)

6817964[/snapback]

Forumets Egen Tante Wetpants! :love:

Lenke til kommentar

Jeg er 19 og dama mi er 17. Aldersforskjellen legger jeg ikke merke til. Vi passer så godt sammen, og hun er ganske moden av seg og. Så det er ikke et problem (med mindre vi ikke skal ut på byen :p).

Et vennepar av meg, hvor gutten er 20 og dama 15 er et godt eksempel på at alder ikke har så mye og si. Mange vil si at det er altfor mye forskjell, men de passer bra sammen. Og dama er mer voksen i hodet enn mange av de jentene jeg vet om på mitt alderstrinn.

Så lenge dere passer sammen, så er det samma faen egentlig..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...