motorsag Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 [ Denne Melding var redigert av: motorsag på 2002-10-30 07:03 ] Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 1- Åpn opp skapet på gutterommet 2- Innerst i hjørnet står det et aluminiumsballtre 3- Få vekk gamle hårrester og blodflekker 4- Oppsøk eieren av webhotellet. 5- Slå løs så tenna flyr=) -dette er kun en løsning Lenke til kommentar
arcade Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Ta det litt med ro! ActiveMedia (www.activemedia.no) er et seriøst selskap og serveren deres har ikke vært nede i 1 mnd!! Jeg har selv en rekke webhotell/domener der, og alt fungerer helt topp. Har blant annet et nettsted der hvor alle i min bedrift besøker flere ganger hver dag. Har forresten ikke opplevd nedetid det siste halve året. Anbefaler deg å sjekke egne innstillinger og evt. brannmur. Vet at du må ha port 2082 åpen for å få tilgang til kontrollpanelet deres. PS! Jeg jobber ikke i Activemedia, og har ikke annet en forretningsmessige forbindelser med de. Reagerer kun på at noen kan slenge ut feilaktige påstander på forumet, som faktisk kan være skadelig for seriøse firmaer. Arcade Lenke til kommentar
motorsag Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 [ Denne Melding var redigert av: motorsag på 2002-10-30 07:04 ] Lenke til kommentar
reven Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Kan denne kunden som ikke har fått tak i oss hos Activemedia ta kontakt med oss? Hadde du vært og sett på våre hjemmesider http://www.activemedia.no, så hadde du funnet vårt tlf.nr. der som er 51524343. Bare til en opplysning, så har den kunden som har svart på dine klager her helt rett i at vi ikke har hatt nedetid i det hele tatt det siste halve året. Vi har heller ikke mottatt noen mail fra deg ang. disse beskyldningene du kommer med her mot oss. Hilsen Richard Andersen Activemedia AS Daglig Leder Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 siden virker flott her. Lenke til kommentar
Jaco36 Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 At "Motorsag" er en useriøs type er lett å se. for på en annen plass på dette forumet har han nemmelig lagt inn dette innlegget "Jeg har kjøpt domene hos activemedia.no Er meget fornøyd. Betaler 249,- /år. Etableringsgebyr er 0,- Active ISP tar 950,- første året og så 350,- de neste åra. (begge gjelder for .com domene) Leier også web-hotell hos activemedia. Det koster 17,- kr mnd (+mva) for 40mb + 10 e-post. _________________ win 2000pro Abit kt7 RAID Athlon 1100 256mb sdram (133) IBM 20 gb NVIDIA TNT2 Chieftec Dragon DA-01B-D" Jeg har vært kunde hos Active media i lang tid og har flere domener der og jeg har aldri hatt problemer av noen slag og at de har hatt "nedetid" er bare tull MVH Peter Jacobsen Lenke til kommentar
motorsag Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg har nå kommet i kontakt med activemedia og funnet ut at jeg har tatt helt feil når det gjelder activemedia. Problemet har hele tiden vært at brannmuren jeg sitter bak ikke slipper meg inn på activemedia sine sider. Jeg kan ikke annet enn beklage så mye for at jeg har trodd at de har hatt nedetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå