hifiking Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Har: Intel E6600 Core 2 @ 3.25 MSI Platinium PowerUp 975x Sapphire X1900XT @ 700/720 OCZ 6400 2GB @ 720 4-4-3-8 X-Fi music Raptor 10k 36,7GB Problem: Så fort det er litt action i BF så er jeg nede på 10-20 fps. Ellers rundt 90-100. Skjer da jeg flyr, da jeg løper rundt og i andre situasjoner der det skjer flere ting på en gang. Helt umulig å spille. Får ca 13400 i 3DMark05 Løsninger prøvd: I ATI panelet er alt skrudd av eller står på "aplication decide" I BF2 står alt på maks Alle drivere er nye, inkl alle drivere. PCIe er på egen IRQ, det er også X-Fi Nyeste bios Reinstallert Vannkjøling, CPU maks 45C, GPU maks 44C, NB er kald den også. Alt er defragmenter. Kun 22 prosesser, ingen spyware eller andre programmer kjørende. Annet: Denne PC'n burde da klare å spille BF2 på alt maks? Nå er det kun 6x AA som står på av sånne kvalitetsting. Min gamle bærbare klarte bedre enn dette. Er dypt skuffet. CSS går ikke så bra heller med HDR, rundt 40 fps. Trenger litt veiledning. Endret 6. september 2006 av hifiking Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Ja den pcen skal klare Battlefield2 på maks. Har du forsøkt uten overklokking? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Ja den pcen skal klare Battlefield2 på maks. Har du forsøkt uten overklokking? Hilsen, efikkan. 6817445[/snapback] Er ikke det som å banne i kirka? Kan jo prøve, men jeg er langt under grensen for hvor den er stabil, CPU er stabil helt opp til 3.55 GHz. Skjermkortet går på stock volt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå