Gå til innhold

w810i + kaffe

kvakkster

Anbefalte innlegg

Jeg greide å gjøre det sjakktrekket å sølte en skvett kaffe over høytaleren over skjermen. Når jeg ringer nå, så hører jeg nesten ingenting. Noen måte å fikse det på utenom å sende på rep? Regner med at garantien og reklamasjonen ikke dekker dette.... hehe....

PS! jeg har ingen form for forsikring hvis noen refererer til dette ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For all del ikke send den til reparasjon!!. Fuktskader på mobiltelefoner repareres aldri, fordi slike skader kan spre seg i etterkant av reparasjonen. Du vil få beskjed om at telefonen er fuktskadet, ikke reparerbar og du vil måtte betale et gebyr for at verkstedet har brukt tid på å konstatere feilen. Gebyret ligger på mellom 300 og 400 kroner inkl. mva.

La telefonen tørke noen dager, se om den blir bedre. Hvis ikke, er det nok ikke stort annet å gjøre enn å kjøpe ny.

-snubbel

Lenke til kommentar

Jaja, får bare bite i det sure eplet og kjøpe ny telefon da. Der ryker studielånet... hehe... Takker for alle tips. Skal demontere den og la den tørke. Kommer tilbake til dette senere :)

Fordel å tegne dumhets forsikring neste gang jeg kjøper telefon tenker jeg meg :D

Lenke til kommentar
Jaja, får bare bite i det sure eplet og kjøpe ny telefon da. Der ryker studielånet... hehe... Takker for alle tips. Skal demontere den og la den tørke. Kommer tilbake til dette senere :)

Fordel å tegne dumhets forsikring neste gang jeg kjøper telefon tenker jeg meg :D

6817502[/snapback]

Slike forsikringer advarer alle eksperter mot. Generelt sett skal man bare tegne forsikring på gjenstander man ikke har råd til å tape. Men dette er forsåvidt en helt annen diskusjon....

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...