TRS Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Syns bare at jeg burde dele dette med dere Microplex.no og Multicom.no er de jeg syns er best :smile: Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Microplex: Ja! Helt topp! Multicom: er no skikkelig bæsj! (prøv å sende no i retur :wink: ). Lenke til kommentar
Micke Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 [Q] Multicom: er no skikkelig bæsj! (prøv å sende no i retur ). [/Q] Sendte de en IBM Deskstar 60GXP 60GB som hadde brunnet opp, og fikk en IBM Deskstar 120GXP 80GB tilbake i l;pet av noen dager :smile: Lenke til kommentar
TRS Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 sendte en defekt RAM brikke en gang jeg fikk en ny i løpet av 4 dager + 2stk 10pk brenne cd'er :smile: Lenke til kommentar
Saxhaug Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Kjøpte en PC en gang jeg, og jeg måtte sende den inn 3 ganger og enda så virker den ikke. GO Multicom! Lenke til kommentar
QTC Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 22:50, skrev Saxhaug:Kjøpte en PC en gang jeg, og jeg måtte sende den inn 3 ganger og enda så virker den ikke.GO Multicom! Helt enig , multicom stinker , ja har bare hatt problemer med dem i retursaker , de er kjipe som fan :sad: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Ein kammerat av meg sendte inn ein "halvdefekt" hd etter mitt syn. (Den gav meg blåskjerm når eg skulle formatere og kameraten min fikk ikkje installert windows). Dei testa den og fant ikkje noken feil. Men dei skifta den for sikkerheitsskyld. Han sendte inn IBM eit eller anna 80 gb og så skreiv han i eposten / mailen at han ville ha tilbake ein Seagate 80 gb disk, og det gjikk i orden. Multicom betalte frakta den eine vegen... Multicom er TOPP! GOGO!... litt synd dei har dårleg vareutvalg! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Må seie meg veldig godt fornøgd med inntrykket av Multicom. Har kjøpt ein del derifrå og varene kjem alltid kjapt. Har også vore innvolvert i retursaker som har blitt profesjonelt behandla. Seinast med ein IBM disk som kapitulerte. Fekk same behandling som ovanfor, leverte inn ein 40 gb 60GXP og fekk ein 80 gb 120GXP tilbake nokre dagar etter. I det siste har derimot prisane til Multicom vore såpass høge i forhold til mange av konkurrentane at eg har valgt å finne tinga mine andre plassar. Ole Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-10-28 09:02, skrev Eurofighter:Syns bare at jeg burde dele dette med dere Microplex.no og Multicom.no er de jeg syns er best :smile: Hvorfor skriver du slik? Hvorfor ser vi ingen begrunnelse for at du mener mircoplex og multicom er best? Tåplig utsang, hater slikt! Uansett, må si meg enig med deg :smile: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Ja det er 2 bra butikker men: Microplex: Litt få varer inne, mye ikke på lager Multicom: Kjenner butikken lite ,men de har visst drevet med "fake" reklame at de har best i test hos dinside.no på pakkepc-ene sine. Noe som dinside har klart sagt fra at de ikke hadde, for den seieren hadde psdata stikki av med. Mvh,Stian Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-10-28 09:08, skrev [urban]:Multicom: er no skikkelig bæsj! (prøv å sende no i retur :wink: ). Sendte inn en feilleveranse en gang, fikk de riktige varene dagen etterpå :smile: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Sendte inn en defekt disk til Multicom en gang, fikk ny med en gang... :smile: Lenke til kommentar
TRS Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 18:27, skrev LasseAndreK: Quote: Den 2002-10-28 09:02, skrev Eurofighter: Syns bare at jeg burde dele dette med dere Microplex.no og Multicom.no er de jeg syns er best :smile: Hvorfor skriver du slik? Hvorfor ser vi ingen begrunnelse for at du mener mircoplex og multicom er best? Tåplig utsang, hater slikt! Uansett, må si meg enig med deg :smile: Jaha, hvorfor gir du ingen begrunnelse selv da?? Jeg HATER slikt :razz: Ok skal rette meg selv........jeg synes de er best fordi dem leverer varene raskt og har fenomenal service.......+ at hos microplex for en drops eller karamel(l) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå