Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kommer ikke forbi dmi pool

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nytt hk, skjermkort og cpu for et par uker siden. Når jeg fikk de så ble tilfeldigvis harddisken ødelagt etter 2-3 dager. Så jeg sendte den inn og fikk en ny på garanti. Så fikk jeg den nye, installerte windows på den, men når jeg skulle legge inn sata driverne så var det en fil som ikke ville kopieres elsn, så jeg hoppet over den. Så fungerte alt og jeg hadde fått oppdatert maskin og alt. Så dagen etter måtte jeg formatere og installere på nytt igjen, (tipper det er pga. jeg hoppet over den fila). Så fikk jeg ordnet sata driverne og alt gikk fint denne gangen.

Så tok jeg maskin med til hybelen (på mandag) , og den fungerte helt til i dag da jeg måtte "kvele" maskinen fordi ingen ting ville svare. Så slo jeg på maskinen og den kommer nå ikke videre fra "verifying pool data" siden. (Den siden som vises før windows begynner å boote). Så re-starta jeg igjen og lot den stå en stund på den siden, så kom dette opp; "error loading operating system". Og etter flere re-start så kommer dette opp; "A disk read error occurred".

Har prøvd å kjøre checkdisk. Da kom dette opp: volumet er ut til å innolde en eller flere uoverkommelige feil."

Specs:

AMD Athlon 64 X2 4400+

Asus A8N5X

PoW GeForce 7900 GT

Seagate Barracuda 160 GB 7200.9

Hva skal jeg gjøre og hva kan være feilen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjørt seatools...

Da fikk jeg opp to harddisker, og jeg har bare én. Den ene sto under "other seagate devices" og på den var det s/n og alt det der. På den andre var det ett sånt ikon som så ut som et kakediagram så sto det noe med bios, 160 GB 0x80 osv.. husker ikke helt.

Men jeg merket i alle fall begge, så tok jeg full scan og da "passed" begge. Men så tok jeg en annen funksjon, og da kom det opp at den med bios i, ikke bestod. så på rapporten sto det at det var "basic structure corruption"

Vet ikke om det ble helt tydelig.. :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...