nabbskall Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 sikker på at du tåler såpen? xD Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har du fått testet ut noen av tipsene du har fått her da? blitt noe bedre? Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Jeg har kjøpt sånn fuktighetskrem ja, og merker faktisk at det bedrer seg . Det kan selfølgelig også være fordi at brønnen fylles av reint vanne istedenfor det kommunale også da. Lenke til kommentar
turbo_princezz Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 jeg har ganske ekstrem tørr hud noen ganger.. jeg har prøvd den natusan babyoilgel som de reklamerer for på tv. er ikke så mye som skal til men man skal ta den på seg når man er litt fuktig for a fuktigheten skal binde seg mer. man tar den på etter man har dusja og tørka seg litt forsiktig. den olja helt til høyre... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Bruk babyolje, det gjør huden fuktig Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Dusjer man med ganske varmt vann får man også kanskje kløe. Det variere... Man kan noen ganger kjenne det ved vask av hendene med varmt vann når de var kalde... Lenke til kommentar
Sleizor Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) ja man må passe på når det gjelder såpe asså! jeg brukte en såpe med feil ph verdi. idag sitter jeg igjen med noe som heter Pityriasis versicolor på nesten hele ryggen og brystkassen. det er ikke så kult! har også med at du må tørke deg godt etter du har dusjet, temperatur osv. søk på pityriasis versicolor på google, så kan dere se bilder. Edit: Og det klør etter dusj. og i begynelsen så kunne det ikke sees. Endret 30. september 2006 av Sleizor Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvis det er mye klor i det kommunale vannet kan det jo være derfor, men det er vel ikke så veldig sannsynlig hvis det er snakk om drikkevann. Hvor ofte og hvor lenge dusjer du? Det første som slo meg var at du kanskje dusjer for ofte, for lenge og i for varmt vann. Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Bumper denne litt. Jeg har funnet ut at jeg tar i litt for hardt når jeg tørker meg etterpå. håndklene våre er nemlig litt grove. I dag tidlig prøvde jeg å bare "touche" med håndkle på føttene og da merket jeg lite kløe. Så hvis andre har dette problemet så prøv det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå