MyBigMouth Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er det lov med politisk aktivitet m/u rektors samtykke/viten? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva legger du i politisk akitivitet? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Gjort deg upopulær hos rektor? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er det lov med politisk aktivitet m/u rektors samtykke/viten? 6817065[/snapback] Det kommer vel ann på hva du mener med politisk aktivitet. Hvis du skal ha en stand i gangen vil jeg tro at det er innenfor rimelighetens grenser å ha rektors samtykke først. Men hvis du ønsker å holde et foredrag på gangen i et friminutt så kan vel ingen nekte deg å gjøre det, så lange det ikke sjenerer noen. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Da snakker jeg om å bli prakket på alle mulige flyere for forskjellige partier og standpunkt. Jeg er pisselei...Dette leveres ut overalt, av elever, og andre. Jeg har ikke hørt ord fra noen om at dette er godkjent. Lenke til kommentar
magnon Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Da snakker jeg om å bli prakket på alle mulige flyere for forskjellige partier og standpunkt. Jeg er pisselei...Dette leveres ut overalt, av elever, og andre. Jeg har ikke hørt ord fra noen om at dette er godkjent. 6817536[/snapback] Det er vel egentlig opp til den enkelte skole. Selv ville jeg aldri prakket drit på folk i gangene (er politisk engasjert, hei og hopp), og spør *alltid* skolen om lov. Stort sett er tilbakemeldingen at det er greit, så lenge man sier ifra - men de skal ha full kontroll over aktivitetene slik at man ikke holder et foredrag som er godkjent, for så å prakke flyere på folk i kantina etterpå. Ville anbefalt en prat med rektor, jeg ville selv syns det er uakseptabelt. Det er vel en av de sakene hvor det stille flertall hater det som pågår, så noen må si ifra. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Politiske ungdomspartier har kun lov til å bedrive verving av medlemmer og diskusjon med rektors tillatelse. Partiene kan slite veldig hvis de gjør noe uten tillatelse fra rektor, bot etc. Om du ikke liker at folk står i gangen på skolen og diskuterer politikk, vil jeg påstå at du har lavt irritasjonsnivå. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Ja, men her er det snakk om folk med et indre mott som "Bare skriv dere på å betal. Drit i hvilken sak du støtter. KJØR PÅ" Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bare gi dem fingern å si at du ikke støtter drittunger som maser værre enn tretti 9 åringer Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ja, men her er det snakk om folk med et indre mott som "Bare skriv dere på å betal. Drit i hvilken sak du støtter. KJØR PÅ" 6819925[/snapback] Vi opplyser og diskuterer alltid når vi verver folk. Høres merkelig ut. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ja, men her er det snakk om folk med et indre mott som "Bare skriv dere på å betal. Drit i hvilken sak du støtter. KJØR PÅ" 6819925[/snapback] Vi opplyser og diskuterer alltid når vi verver folk. Høres merkelig ut. 6820151[/snapback] Jeg elsker å bli opplyst av politikere Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ja, men her er det snakk om folk med et indre mott som "Bare skriv dere på å betal. Drit i hvilken sak du støtter. KJØR PÅ" 6819925[/snapback] Vi opplyser og diskuterer alltid når vi verver folk. Høres merkelig ut. 6820151[/snapback] Jeg elsker å bli opplyst av politikere 6820250[/snapback] Høhø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå