Gå til innhold

Bon Scott vs. Brian Johnson

white_pony

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater disse telletrådene. Hva er vitsen med å starte en tråd, når trådstarter ikke en gang kan begrunne hvorfor Bon Scott er best? Personlig synes jeg begge vokalistene er masete, og det er vel vokalistene som gjør at jeg ikke klarer AC/DC i det hele tatt. Prøver å høre for meg sangene uten vokal, og da blir de faktisk mye bedre.

Lenke til kommentar
Hater disse telletrådene. Hva er vitsen med å starte en tråd, når trådstarter ikke en gang kan begrunne hvorfor Bon Scott er best? Personlig synes jeg begge vokalistene er masete, og det er vel vokalistene som gjør at jeg ikke klarer AC/DC i det hele tatt. Prøver å høre for meg sangene uten vokal, og da blir de faktisk mye bedre.

6822319[/snapback]

Tja...trådstarter begrunner jo med at han "personlig synes at...etc" på samme måte som du begrunner ditt innlegg....? Skjønner egentlig ikke hvorfor du tar deg bryet med å poste her i det hele tatt, om det ikke var for å markere territorium som vanlig.

Så: Min favoritt er nok Brian Johnson, men det er antagelig fordi jeg "oppdaget" AC/DC via albumet Back In Black. Synes Bon Scott høres nasal og masete ut i forhold. (ikke for det, jeg tåler ikke stort mer enn en gjennomhøring av Back In Black før Johnson har gnagd seg gjennom filteret som skal håndtere det jeg tåler av enerverende vokal-lyd)

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke hvorfor du tar deg bryet med å poste her i det hele tatt, om det ikke var for å markere territorium som vanlig.

6822525[/snapback]

På seg selv kjenner man andre...

Ja, det kommer nok helt an på hvilken periode av bandet man oppdaget. Jeg har aldri oppdaget bandet da, bare følt dem plagsomme fra dag 1.

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke hvorfor du tar deg bryet med å poste her i det hele tatt, om det ikke var for å markere territorium som vanlig.

6822525[/snapback]

På seg selv kjenner man andre...

Ja, det kommer nok helt an på hvilken periode av bandet man oppdaget. Jeg har aldri oppdaget bandet da, bare følt dem plagsomme fra dag 1.

6822933[/snapback]

For all del. Men jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor du tar deg bryet med å poste her om du syns bandet bare er plagsomt og at du dermed er ute av stand til å svare på trådstarters spørsmål. Hva du ellers mener om AC/DC kan sikkert være av marginal interesse, men ikke i denne tråden, dessverre.

Lenke til kommentar
For all del. Men jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor du tar deg bryet med å poste her om du syns bandet bare er plagsomt og at du dermed er ute av stand til å svare på trådstarters spørsmål. Hva du ellers mener om AC/DC kan sikkert være av marginal interesse, men ikke i denne tråden, dessverre.

6823001[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...