9hdoksaet4 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg vil hjelpe en jente til å få kjøpt en fornuftig bærbar pc til ca 8000 kroner. Hun skal IKKE bruke den til spilling, det skal bare være en greit priset student pc. Den bør også holde til noen års bruk, m.a.o ut den tiden hun studerer. Jeg har anbefalt at den bør ha 1024MB RAM og innebygget trådløst nettverkskort. Hun skal sannsynligvis bruke den litt til redigering av bilder også, siden hun liker å fotografere. Så jeg håper at noen har noen bruker-erfaringer å dele, eller gode råd. Jeg har også sett at det er midt i grenselandet prismessig mellom dual-core prosessorer og singelkjerne, og da ville jeg personlig valgt førstnevnte pga framoverkompabilitet. Det er heller ikke aktuelt for henne å betale mer for pc'en pga stramt student-budsjett. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hva med en Dell inspiron 6400? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Dell inspiron 6400 var min første anbefaling til henne, og tråden på forumet har jo ca 1000 innlegg, der jeg har lest de første og siste sidene. Etter å ha sett i prisguiden er det ikke så veldig mange andre fornuftige alternativer til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå