Gå til innhold

Mp3spiller koblet til bilstereo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dersom du ikke har AUX ingang i bilen kan du derimot bruke en kassett adapter eller en FM sender.

Personlig har jeg prøvd kasset adapteren fra clas ohlson, men ble skuffet. Tannhjulene inni den bråkte fælt, og det ble værre med tiden.

6825089[/snapback]

adapteren fra clas ohlson er den bare for ipod? eller for all slags mp3'er? Jeg har hørt at det skal være ganske dårlig kvalitet på fm-sendere. Men jeg kan jo prøve en slik. Vet du hvor jeg kan få kjøpt det?

Lenke til kommentar
adapteren fra clas ohlson er den bare for ipod? eller for all slags mp3'er? Jeg har hørt at det skal være ganske dårlig kvalitet på fm-sendere. Men jeg kan jo prøve en slik. Vet du hvor jeg kan få kjøpt det?

6826166[/snapback]

Den fra clas virker på alt fra Walkmans fra 80tallet til PC'er, så lenge det er hodetelefonutgang på det du vil bruke den på. FM-sender kan variere mye i kvalitet. Og ligg for all del unna sendere hvor du kun kan velge mellom forhåndslagrede frekvenser.

Lisø: Kan du si noe om kvaliteten på disse to spillerene? Jeg vurdere selv å kjøpe AudiaX 2...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+89234341
jeg leste en gang om noe man kobler til spiller'n som gjør om signalene fra spilleren til radiobølger. Så stillte man inn den radiokanalen på radion i bilen.... og vips så var man i gang

6907275[/snapback]

Haha, hva tror du FM sender som det er pratet om i denne tråden er?? :p

Hehe

Jeg kan personlig anbefale denne:http://cgi.ebay.com/5-Channel-White-FM-Transmitter-Car-Charger-iPod-MP3-PSP_W0QQitemZ140029699287QQihZ004QQcategoryZ86532QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Med porto blir det rundt 80 kr, og selgeren er absolutt til å stole på, kjøpt mye av vital_buy, og de har knall priser! Har prøvd en del sendere, blandt annet en annen sender den selgeren har som kan sende på hvilken som helst frekvens, men kvalitetsmessig er den der best! Den kan sende på 107.1, 107.3, 107.5, 107.7 og 107.9, altså de siste frekvensene, som er lite (om i det hele tatt) brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...