Frigg33 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er det noen måte man kan koble mp3'en til bilstereoen?. leste om en kassett adapter, men det var bare til ipod og Ipod er fyfy. Har creative Hadde vært bra hvis noen kom med noen ord om hvor man kan få kjøpt sånn. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvis du har en AUX inngang på bilstereoen din kan du kjøpe en AUX kabel og koble den inn i mp3 spilleren og bilstereoen. Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dersom du ikke har AUX ingang i bilen kan du derimot bruke en kassett adapter eller en FM sender. Personlig har jeg prøvd kasset adapteren fra clas ohlson, men ble skuffet. Tannhjulene inni den bråkte fælt, og det ble værre med tiden. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Dersom du ikke har AUX ingang i bilen kan du derimot bruke en kassett adapter eller en FM sender. Personlig har jeg prøvd kasset adapteren fra clas ohlson, men ble skuffet. Tannhjulene inni den bråkte fælt, og det ble værre med tiden. 6825089[/snapback] adapteren fra clas ohlson er den bare for ipod? eller for all slags mp3'er? Jeg har hørt at det skal være ganske dårlig kvalitet på fm-sendere. Men jeg kan jo prøve en slik. Vet du hvor jeg kan få kjøpt det? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 http://www.cdon.com/main.phtml?nav=4182&na...a465f9a7d80761e http://www.mahadet.no/epages/MaaHadet.sf/?.../39&PageSize=30 Jeg hadde en eldre utgave av Audia X-en som selges på Må Ha Det, og lydkvaliteten var helt grei til bruk i bil. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Takk skal du ha.. Tror jeg kjøper den fra cdon Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 adapteren fra clas ohlson er den bare for ipod? eller for all slags mp3'er? Jeg har hørt at det skal være ganske dårlig kvalitet på fm-sendere. Men jeg kan jo prøve en slik. Vet du hvor jeg kan få kjøpt det? 6826166[/snapback] Den fra clas virker på alt fra Walkmans fra 80tallet til PC'er, så lenge det er hodetelefonutgang på det du vil bruke den på. FM-sender kan variere mye i kvalitet. Og ligg for all del unna sendere hvor du kun kan velge mellom forhåndslagrede frekvenser. Lisø: Kan du si noe om kvaliteten på disse to spillerene? Jeg vurdere selv å kjøpe AudiaX 2... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Lisø: Kan du si noe om kvaliteten på disse to spillerene? Jeg vurdere selv å kjøpe AudiaX 2... 6832021[/snapback] Vel, Audia X-en jeg hadde var helt grei til bruk i bil. Noen andre sendere har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 jeg leste en gang om noe man kobler til spiller'n som gjør om signalene fra spilleren til radiobølger. Så stillte man inn den radiokanalen på radion i bilen.... og vips så var man i gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 jeg leste en gang om noe man kobler til spiller'n som gjør om signalene fra spilleren til radiobølger. Så stillte man inn den radiokanalen på radion i bilen.... og vips så var man i gang 6907275[/snapback] Haha, hva tror du FM sender som det er pratet om i denne tråden er?? Hehe Jeg kan personlig anbefale denne:http://cgi.ebay.com/5-Channel-White-FM-Transmitter-Car-Charger-iPod-MP3-PSP_W0QQitemZ140029699287QQihZ004QQcategoryZ86532QQtcZphotoQQcmdZViewItem Med porto blir det rundt 80 kr, og selgeren er absolutt til å stole på, kjøpt mye av vital_buy, og de har knall priser! Har prøvd en del sendere, blandt annet en annen sender den selgeren har som kan sende på hvilken som helst frekvens, men kvalitetsmessig er den der best! Den kan sende på 107.1, 107.3, 107.5, 107.7 og 107.9, altså de siste frekvensene, som er lite (om i det hele tatt) brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå