HeroNotodden Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei jeg har sett at noen her på forumet skriver at 15-15 treninger stein tungt men gir raskt resultatet? Hva betyr 15-15? Og hvis jeg trener 15-15 vil jeg da kunne få større muskler enn ved vanlig trening med litt tunge vekter?? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Etter det jeg vet så er 15-15 intervalltrening. Du løper fra 80% til 100% av maks fart i 15 sekunder, så hviler du i 15 sekunder. Dette gjør du så lenge du orker eller i et bestemt antall minutter. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ergo vil du ikke kunne få store muskler hvis det som Alee sier er sant. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Med derimot øke lunge og hjertekapasitet ganske drastisk, og flytte din anaerobe grense. Den utholdende muskelstyrken i benene vil også øke, men du blir nok ingen markløfter med kun slik trening. Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dersom du ønsker å få bedre kondis er intervall-/15-15 trening den aller beste metoden å få det på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå