simpson Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei Jeg har en SMC trådløs router som jeg bruker to bærbare pcer på (pc1 og pc2). Jeg har av og til problemer med å koble til nettverket med begge to. Det går bra så lenge jeg kobler til med pc1 først, da går det fint å koble til med pc2 etterpå. Dersom jeg kobler til med pc2 først så får jeg ikke koblet til med pc1. Hvilke innstillinger må jeg trikse med for å fikse dette? Bruker MAC-filter og WPA kryptering. Begge pcer kobler trådløst til nettverk. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Sjekk om det finnes en firmwareoppdatering. Det kan også være en ide å resette ruteren for å sjekke om det er macfilteret el. wpa som kan være en årsak. Lenke til kommentar
simpson Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Sjekk om det finnes en firmwareoppdatering. Det kan også være en ide å resette ruteren for å sjekke om det er macfilteret el. wpa som kan være en årsak. 6816855[/snapback] Har prøvd reset. Skal se om jeg finner firmwareoppdatering... Lenke til kommentar
simpson Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Nå har jeg tatt firmwareoppdatering, og alt fungerer som det skal. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå